Pad je uslijedio nakon što su njihove mnoge prodavnice odjeće morale biti zatvorene usljed globalnih lockdowna koji su uzrokovani pandemijom koronavirusa.
Neto dobit u četvrtom tromjesečju je pala za 53 posto, sa 6,3 milijarde na 435 miliona eura s obzirom na ponovljene lockdowne pred Božić širom Evrope.
Između dva lockdowna Zara je zatvorila skoro 1.000 prodavnica širom svijeta i u planu je još veliki broj zatvaranja. Međutim fokusirali su se na online prodaju gdje su i zabilježili određeni rast. Osim toga, štetu su pokušali ublažiti i tako što su smanjili zalihe za devet posto u odnosu na godinu ranije.
Svoju Zara aplikaciju su značajno unaprijedili u mnogim državama gdje do tada nije pretjerano korištena, a za online kupovinu Zara nudi i neke pogodnosti u vidu sniženja. Inditex je tada kazao kako je cilj postati konkurentan u online prodaji brendovima poput H&M-a, Uniqloa, Fast Retailinga, Asosa i Boohooa.