Doniranje hrane kao dio ESG strategije kompanija: Poziv na konferenciju u Sarajevu
Događaj će se održati 24. aprila 2024. godine, u hotelu Ibis Styles u Sarajevu, od 12:00 do 16:30 sati.
Ova konferencija pruža kompanijama alate i znanje potrebno za efikasno upravljanje viškovima hrane, čime se, ne samo smanjuju troškovi i otpad, već se također jača tržišna pozicija kroz poboljšanu korporativnu odgovornost i održivost. Učešće na konferenciji omogućava kompanijama da ostvare pozitivan uticaj na okoliš i društvo kroz smanjenje otpada od hrane i podršku zajednici.
Na konferenciji će govoriti predstavnice i predstavnici relevantnih državnih institucija, inovativnih startupa, te poslovnih subjekata koji već doniraju hranu u okviru svojih ESG strategija. Namjera je prikazati praktične mogućnosti doniranja hrane pred istek roka, koje je, podsjećamo, prošle godine oslobođeno plaćanja PDV-a.
Iskustva iz regije
Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé-a za Hrvatsku, BiH i Sloveniju, podijelit će svoja iskustva o uticaju strategija doniranja hrane na održivi razvoj: "Svake sedmice nevjerojatnih 40% hrane završi kao otpad, što negativno utječe na okoliš. U Nestléu, kroz inicijativu Zajedno protiv otpada od hrane, težimo smanjenju otpada za 30% u naredne četiri godine, donirajući hranu organizacijama koje je distribuiraju onima kojima je najpotrebnija", te dodao kako je Nestle samo u prva dva mjeseca 2024. godine donirao oko 6,5 tona proizvoda organizacijama u regiji među kojima je i Pomozi.ba iz BiH.
Maja Mandić, menadžerica za sigurnost proizvoda i zaštitu okoliša u Delhaize Srbija, govorit će o iskustvima ove kompanije koja je prepoznata kao jedna od vodećih kompanija u Srbiji kada je u pitanju doniranje hrane i društveno-odgovorno poslovanje, dok će predstavnici Banke hrane Sjeverne Makedonije i Banke hrane Vojvodine podijeliti svoja iskustva i prakse u svom dugogodišnjem djelovanju.
"Ova konferencija ističe važnost ESG principa — okolišnih, društvenih i upravljačkih faktora — koji su ključni za održivo poslovanje. Budući da su ovi principi relativno novi u BiH, njihovo prihvaćanje može poboljšati konkurentnost i inovativnost kompanija. Ovo je posebno bitno jer većina mladih (56% svjetske populacije) spada u Milenijalce i Generaciju Z koji znatno cijene održivost. Ovi mladi ljudi su važni kupci i buduća radna snaga kompanija, stoga je ključno pravovremeno usvajanje i unapređenje ESG principa u poslovanju", izjavila je Vilma Tunjić Juzbašić, direktorica Mozaik ESG Solutions, odjela u Fondaciji Mozaik koji je posvećen jačanju ESG principa kompanija u BiH.
Pozivamo sve zainteresovane kompanije da se prijave za učešće na konferenciji i saznaju kako vaša kompanija može doprinijeti održivosti kroz efikasno upravljanje viškovima hrane. Detaljniji uvid u sadržajni program konferencije pogledajte u zajednici Rolify, a prijave su moguće i direktno putem obrasca.