Dostava spašava naše ugostiteljstvo, a pomaže i građanima u vrijeme pandemije
Iz sarajevskog Fine Fooda kažu kako je dostava bila jedini način da se u ova teška vremena održi poslovanje, zadrže radna mjesta, a mušterije ne budu uskraćene za proizvode koje su redovno kupovali.
"Ovaj period izazovan je za sve nas, a dostava je bila jedini način da zadržimo dosadašnji broj radnika. S druge strane prioritet su nam potrošači koje trebamo zadržati i koji nam i dalje ukazuju povjerenje", kazali su za naš portal.
Jasmin Pačo iz Kebab Hausea u Sarajevu za Klix.ba kaže kako je preorijentacija na dostavu uspjela sačuvati ugostitljsku djelatnost u ova teška vremena, ali da je opet sve to na granici rentabilnosti.
"Radimo da možemo radnike isplatiti, da ih ne otpustimo. Mislim da je bolje stanje kod onih koji su se samo bavili dostavom, da je njihovo tržište poraslo", kazao je Pačo naglašavajući da sama činjenica da ljudi rade od kuće ne znači nužno porast narudžbi jer su na dostavu prvenstveno bili orjentisani ljudi sa svojih uobičajenih radnih mjesta.
Faruk Hadžihasanović iz restorana Bassta kaže kako je još nije prošao čitav mjesec od kad su stroge mjere uvedene ta da je za podvlačenje crte i generalnu ocjenu treba pričekati.
"Tržište se smanjilo jer brojne firme kojima smo mi radili redovnu dostavu ne rade. Mi nikog nismo otpustili, ali i mi koji radimo dostavu u ovim vremenima čekamo pomoć vlasti, bez toga će biti jako teško", kaže Hadžihasanović.
Poslovnim subjektima koji rade dostavu ozbiljan problem predstavlja policijski sat, odnosno time uvedeno ograničenje radnog vremena.
"Kod nas je ranije i dostava i objekt radila do 23:30, a sad zbog policijskog sata radi do 18:30, a ranije je bilo do 17:00. Tako je i dostava zbog radnog vremena prepolovljena", kazao je.
Ugostiteljstvo je dio mjera svih nivoa vlasti u našoj zemlji, a radnici u ovom sektoru nadaju se da će obećano biti i ispunjeno.