Egipat izabrao Evropu umjesto Kine, brza željeznica će spajati Crveno i Sredozemno more
Siemens je dobio ugovor vrijedan 4,5 milijardi eura kako bi izgradio mrežu brze željeznice od Ain Sukhne na južnom dijelu Sueckog kanala do Aleksandrije i lučkog grada Marsa Matruha, odnosno od Crvenog do Sredozemnog mora.
Milioni Egipćana će imati koristi od željezničkog projekta jer ova zemlja već godinama ima niz problema među kojima je i problem transporta. Zemlja se uglavnom oslanja na ceste na kojima je saobraćaj pregust i vladaju gužve. Ono što ljudi iz okoice Kaira moraju proći na putu na posao ili u školu je nepodnošljivo, dodaje Spiegel.
Egipatska željeznica je posebno u lošem stanju. Putnički vagoni, lokomotive, sama pruga i tehnologije za signalizaciju su veoma zastarjele, a ozbiljne željezničke nesreće nisu rijetke.
Činjenica da će prva elektrificirana putnička i teretna linija uskoro saobraćati od Ain Sukhne preko Kaira do Aleksandrije veliki je skok u gotovo 170-godišnjoj hisoriji željeznice duž rijeke Nil. Linija će biti završena do 2027. godine, a kasnije će biti proširena uzvodno do Luxora i odmarališta Hurgade. Također, predstavljat će ekonomski poticaj i otvoriti radna mjesta za oko 15.000 ljudi u Egiptu u prvoj fazi izgradnje. Dvije egipatske kompanije su izabrane za izgradnju rute, a projekt napreduje brzo.
Željeznica će otvoriti i nova radna mjesta u Njemačkoj. Siemens proizvodi Velaro brze vozove koji se proizvode u gradu Krefeldu, kao i lokomotive za teretni i regionalni transport koje se proizvode u Minhenu. Tehologija za signalizaciju se proizvodi u Braunschweigu.
Linija će biti opremljena i najnovijom tehnologijom za praćenje vozova.