Emir Jašarević proizvode s bh. potpisom "Kredenac" plasira širom svijeta
Ovo je samo jedna od brojnih pozitivnih priča o našoj državi, a biznisi koji su pokrenuti u poslovnoj zoni Zenica, u sklopu inkubatora "ZEDA", često se razviju od malog do velikog poslovanja. Iako su mnogi odustali, nisu uspjeli realizovati svoju ideju, oni ustrajni su odgovorili izazovima te izgradili ime prepoznatljivo i izvan Bosne i Hercegovine. Takva je i priča firme "Kredenac" na čelu s Jašarevićem koji je za veoma kratko vrijeme ispunio želje kupaca te i dalje planira širiti svoj posao.
Svoje prvo radno iskustvo je stekao kao stolar u jednom preduzeću nakon završene srednje škole. Tri godine kao radnik bilo je dovoljno da otvori svoje preduzeće i kreira radno mjesto sebi i drugima te je tako nastala i sva priča o firmi "Kredenac".
"Trnovit je put do zvijezda, većinu tog puta sam prešao mlad i jak i još uvijek težim ka velikom uspjehu jer da nisam želio nešto veliko postići ne bih se ni odlučio na ovakav čin, odnosno, otvaranje svog preduzeća u čiji uspjeh vjerujem i na ostvarenju ciljeva još uvijek radim", kazao je Jašarević.
Kredenac je bosanskohercegovačka priča koja se bavi proizvodnjom namještaja po mjeri, a saradnjom s arhitektama u ZDK, razvili su se do tolike mjere da su imali velike projekte i da je njihov rad itekako prepoznat. Brojne saradnje s firmama iz inostranstva rezultirale su time da bh. proizvodi završe u Hrvatskoj, Njemačkoj, Austriji i drugim EU zemljama.
Jašarević kaže da su njihovi proizvodi, koji nose i note tradicije, odnosno retro stila, predstavljaju BiH širom svijeta, a posebno je sretan i zahvalan što nijedan od uposlenika nije stariji od 30 godina.
"Imamo znanje i iskustvo ali i želju za napredovanjem", dodaje naš sagovornik te ističe da planiraju širiti posao i otvarati nova radna mjesta.
U narednih pet godina svoj posao će voditi iz Biznis inkubatora Zenica, koliki je i maksimalni period inkubiranja kako bi se preduzeće dovelo do maksimalnog razvoja. Iz Agencije ZEDA su kazali da su ponosni na mlade ljude koji su odlučili realizovati svoje ideje i kreirati radno mjesto sebi i drugima.
"Veoma nas raduje činjenica da je postotak uspješnosti poslovnih ideja veći od 90 posto što znači da su rijetki oni koji nisu uspjeli realizovati svoje poslovne ciljeve ili ih prilagoditi, te nastaviti poslovanje. Naš veliki ponos su preduzeća koja su okončala proces inkubiranja i nastavila poslovanje u Poslovnoj zoni Zenica 1 i koja su se razvila do te mjere da su kupila parcele, napravila vlastite poslovne objekte, zaposlila još ljudi, povećala proizvodnju i uspješno posluju. To znači da svi oni koji su danas na početku svog razvoja mogu ići istim ili sličnim putem razvoja. Mi smo uvijek na usluzi kako onima koji tek počinju ili o tome tek razmišljaju ali i onima koji su dostigli određeni stepen razvoja“, poručili su iz Agencije ZEDA.