Prepoznatljiv brend
321

Enes Polimac je novi lider Grohe Adria, članice svjetske grupacije LIXIL

Enes Polimac
Enes Polimac
Kompanija Grohe koja se bavi sanitarnom opremom i raznom vrstom proizvoda imenovala je novog komercijalnog direktora za prostor bivše Jugoslavije, Grohe Adria.

Grohe je imenovao Polimca za lidera Adrie, a na novu poziciju stupio je 1. aprila 2022. godine u regiji koja broji šest država među kojima su Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Kosovo, Albanija i Makedonija.

Na svom dugom putu do pozicije na kojoj je sada, Polimac je prošao mnogo. Svoju karijeru u Grohe kompaniji, članici grupacije LIXIL koja je nastala 2011. godine započeo je kao regionalni menadžer za BiH davne 2008. godine, u vrijeme kad je Grohe bio nepoznat na prostorima BiH, ali i izuzetno skup za tadašnji standard.

Vremenom su ljudi na prostoru BiH kao i u ostalim državama prepoznali Grohe kao kvalitetan, estetski atraktivan i učinkovit brend. Ono što je od posebnog značaja je da u svakoj zemlji u kojoj su dostupni Grohe proizvodi, dostupni su univerzalni i jednaki u smislu kvalitete.

"Odlučio sam napraviti iskorak u nepoznato: Rizikovao sam, ali vodile su me želja i strast da doprinesem mnogo više i napravim korak ka prilici koja se ne pruža često", navodi Polimac.

Nakon godinu dana, Grohe pruža priliku Polimcu da radi i van BiH, te 2009. godine preuzima Kosovo kao dodatno tržište, dok 2013. godine osim BiH i Kosova preuzima poziciju sales managera za Mađarsku gdje nakon 2015. godine ipak donosi odluku da nastavi graditi sebe na našim područjima, te se vraća u BiH. 2015. preuzima Albaniju, 2016. godine Hrvatsku te 2018. godine postaje komercijalni direktor za cijelu bivšu Jugoslaviju, uključujući i Albaniju.

Grupacija LIXIL, vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme, građevinskih materijala, proizvoda i usluga za stambene potrebe, kojoj se GROHE pridružio 2014. godine ulaže u razvoj proizvoda, koji uveliko olakšavaju svakodnevni život njihovih korisnika. Ono što je od velikog značaja za Grohe kompaniju jeste da su njihovi proizvodi svuda na svijetu iskoristivi i dostupni, te se na taj način žele maksimalno približiti svojim korisnicima kroz proizvode, komunikaciju, sudjelovanje na lokalnim sajmovima kao i društveno odgovornim poslovanjem.

"Mi smo jedan veliki tim, sa svojim liderima. Svi dišemo kao jedno, imamo cilj kao jedno. Grohe izuzetno brine o svojim uposlenicima, a dokaz toga je upravo otvaranje predstavništva u BiH nakon truda i rada ljudi koji ovdje žive, a moja vizija i misija je da u godinama koje dolaze u svim ostalim zemljama pružimo sigurnost ljudima prisustvom Groheovog predstavništva u njihovim zemljama", istakao je Polimac.