Foto: Shutterstock
Do sada je 15 velikih trgovina potpisalo protokol o učestvovanju u projektu kojim se cijene 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda "zaključavaju" na period od tri mjeseca.
Kako nam je potvrđeno iz Federalnog ministarstva trgovine u međuvremenu su stigli pozivi i upiti još nekoliko trgovina koje žele da učestvuju u projektu.
Od sutra će proizvodi biti zaključani u 15 velikih trgovačkih lanaca: YimoR, UDT Best, Konzum, Merkator, Bingo Hoše komerc, Amko komerc, Dobrinja, Robot, Naš Market, Deny prom, Madi, Namex, Neo Tim i Sofa.
Osim toga, do sada se prijavilo i sedam manjih trgovina koje će "zaključati" cijenu minimalno 20 proizvoda.
Kampanja na snagu stupa sutra, a trajat će do 15. marta naredne godine.
Trgovine će, kako je rečeno, na ulazu imati istaknut plakat na kojem se nalazi logo projekta te proizvodi sa prijašnjom i "zaključanom" cijenom.
U "zaključanu" cijenu ne mogu biti uvršteni akcijski proizvodi.
Možda vas zanima
Projekat od 25 miliona KM
Počeo Drugi projekat podrške zapošljavanju za mlade, dugotrajno nezaposlene i ranjive kategorije u FBiH
Najprodavaniji auto u BiH
Istražili smo: Koliko košta održavanje Octavije 2.0 TDI i 1.5 TSI do 100.000 kilometara?
Vezani članci
Važi za određene artikle
Aleta: Zaključavanje cijena je pozitivno, ali su potrebne i druge mjere
Akcija do 16. juna
"Zaključavaju" se cijene 60 proizvoda u FBiH, pročitajte prošireni spisak
Povećava se broj artikala