
Foto: Shutterstock
Do sada je 15 velikih trgovina potpisalo protokol o učestvovanju u projektu kojim se cijene 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda "zaključavaju" na period od tri mjeseca.
Kako nam je potvrđeno iz Federalnog ministarstva trgovine u međuvremenu su stigli pozivi i upiti još nekoliko trgovina koje žele da učestvuju u projektu.
Od sutra će proizvodi biti zaključani u 15 velikih trgovačkih lanaca: YimoR, UDT Best, Konzum, Merkator, Bingo Hoše komerc, Amko komerc, Dobrinja, Robot, Naš Market, Deny prom, Madi, Namex, Neo Tim i Sofa.
Osim toga, do sada se prijavilo i sedam manjih trgovina koje će "zaključati" cijenu minimalno 20 proizvoda.
Kampanja na snagu stupa sutra, a trajat će do 15. marta naredne godine.
Trgovine će, kako je rečeno, na ulazu imati istaknut plakat na kojem se nalazi logo projekta te proizvodi sa prijašnjom i "zaključanom" cijenom.
U "zaključanu" cijenu ne mogu biti uvršteni akcijski proizvodi.
Možda vas zanima
Benzinci i dizeli ostaju
Evropa nikad neće sustići Kineze u elektromobilnosti, a može im parirati samo na jedan način
Vezani članci
Razgovor u ponedjeljak
Vlada FBiH se sastaje s predstavnicima trgovine i prehrane, pričat će o zaključavanju cijena
Važi za određene artikle