Farmaceutska kompanija EMS: Lider na brazilskom farmaceutskom tržištu 16 uzastopnih godina
EMS je dio NC Grupe (Grupo NC, www.gruponc.net.br), jednog od najvećih poslovnih konglomerata u Brazilu, a već 16 uzastopnih godina je lider na farmaceutskom tržištu Brazila. Od male lokalne apoteke u porodičnom vlasništvu, ova kompanija je izrasla u jednu od najznačajnih farmaceutskih kompanija u Latinskoj Americi.
EMS proizvodi lijekove na recept, generičke lijekove, brendirane lijekove, lijekova bez recepta (OTC), i lijekove za bolničke potrebe, te u suštini ova kompanija opskrbljuje praktično sve oblasti medicine i ima najveći portfolio proizvoda u cijelom Brazilu. Kompanija ima više od 5000 zaposlenih, a proizvodi ove velike farmaceutske kompanije izvoze se u 55 zemalja i ima preko 300 registrovanih lijekova u inostranstvu.
Promet ostvaren tokom 2021. godine iznosio je 3.38 milijardi eura uključujući 637 miliona prodatih jedinica (kutija) lijekova, što znači da je od sto prodatih lijekova u Brazilu, 13 sa markom EMS.
EMS ima svoje četiri proizvodne fabrike u Brazilu. Jedna od fabrika uključuje i Centar za istraživanje i razvoj, jedan od najmodernijih u Latinskoj Americi. Pored toga, kompanija ima i istraživačku laboratoriju MonteResearch u Italiji. Kao dio globalnog procesa razvoja kompanije, u Srbiji EMS ima strateško partnerstvo sa Galenikom koja je postala dio NC Grupe (Grupo NC) krajem 2017. godine.
Sa svojih 58 godina istorije i iskustva, EMS je prva brazilska kompanija koja je počela izvoziti na tržište Evrope 2005. godine, a također je i prva kompanija iz Brazila koja se 2013. godine usmjerila na tržište radikalnih inovacija u Sjedinjenim Američkim Državama i to kroz kompaniju Brace Pharma koju su samostalno osnovali. Dodatno, EMS također kontinuirano ulaže i na inkrementalne inovacije, generičke lijekove visoke složenosti, kao i biotehnološke lijekove – koji se smatraju budućnošću farmaceutske industrije.
Kako bi se nastavio rast i proširio pristup zdravlju, strategija kompanije je da se fokusira na spajanje i akviziciju brendova i licenciranje novih proizvoda, posebno u kardiometaboličkom, respiratornom, antibiotskom i onkološkom segmentu.
Istovremeno, kompanija je odlučna kada su u pitanju peptidne tehnologije radi razvoja takozvanih supergenerika, koji su ustvari veoma kompleksni generički lijekovi, a dio su ulaganja u inovacije i jedan od faktora koji će još više diferencirati EMS u ovom segmentu na tržištu Brazila, ali i na američkom tržištu. Strategija EMS-a je da bude kompanija koja proizvodi proizvode za cijeli svijet.
EMS je prva privatna kompanija koja je ušla u partnerstvo sa Svjetskom zdravstvenom organizacijom (SZO) kako bi djelovali u pravcu iskorjenjivanja endemične treponematoze, hronične i iscrpljujuće bakterijske infekcije kože, koja se smatra zanemarenom tropskom bolešću. Istovremeno kompanija ulaže velike napore i sredstva kada je u pitanju društvena odgovornost, pa je tako više od 38.46 miliona eura uloženo u takve kampanje između 2014. i 2021. širom Brazila.
Misija kompanije EMS jeste briga o ljudima, kroz ponudu širokog asortimana kvalitetnih lijekova i promovisanja pristupa zdravlju.