Luksuzni brendovi
5

Ferrari i Giorgio Armani se udružili kako bi svoje proizvode mogli prodavati po najvišim cijenama

Klix.ba
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Kompanija Ferrari želi daljnji napredak svoje markirane opreme zbog čega se udružila sa italijanskom kompanijom Giorgio Armani u namjeri da svoje torbe i odjeću prodaje po najvišim cijenama, piše Bloomberg.com.

Glavni izvršni direktor Louis Camilleri dostiže davno postavljeni cilj bivšeg predsjednika Sergia Marchionnea: da transformira Ferrari u potpuno razvijeni luksuzni brend.

Novi smjer Ferrarija znači da će predmeti poput jakne ili sunčanih naočala sada imati cijene premijskog stila u skladu s imidžom sportskih automobila ove kompanije, a koji mogu koštati po milion dolara i više, tvrde upućeni.

"Naša trenutna ponuda je previše rastegnuta i u opasnosti je da uništimo našu vrlo dragocjenu kapitalnu marku", rekao je Camilleri.

Ferrarijeva reputacija vrhunskog inženjerstva mogla bi, kako piše Bloomberg.com, dovesti do toga da proizvodi poput satova i naočala budu logičan cilj nove strategije.

Armani je pokušao preusmjeriti svoj luksuzni imidž povećavajući kontrolu - otkupom licence za brzu modu pod zastavom Armani Exchange - i ukidanjem linija robnih kuća srednjeg opsega.

No, očekuje se da se prodaja neće povećati do sljedeće godine.