Ovim je Addiko Bank postala prva komercijalna banka u regionu centralno-istočne i jugo-istočne Evrope, i jedna od prvih u svijetu, koja pruža usluge plaćanja koristeći Viber. Pojednostavljivanjem plaćanja na nivou razmjene poruka Addiko jednoj od ključnih bankarskih usluga dodaje jednostavnost i efikasnost te omogućava klijentima da koriste savremena digitalna plaćanja na ličan, direktan i pogodan način.
"Addiko Chat Banking" je visoko-savremena, ali istovremeno jednostavna, laka i praktična digitalna bankarska usluga koja korisnicima omogućava da odmah izvrše plaćanja u domaćem platnom prometu, provjere stanje na bankovnom računu, imaju uvida u transakcije, koriste platne obrasce te vrše plaćanja. Istovremeno, korisnici putem "Addiko Public naloga na Viberu" mogu dobiti informacije o uslugama i proizvodima Banke, pronaći najbliže poslovnice ili bankomate te direktno komunicirati sa bankom.
"'Addiko Chat Banking'" transformiše plaćanje i vodi ga u eru razmjene poruka. Radi se o usluzi budućnosti koja nam je sada dostupna, i veoma smo ponosni na to da mi predstavljamo ovu inovaciju i uvodimo nešto za šta smatramo da će postati standard u bankarstvu u predstojećim godinama", izjavila je Sanela Pašić, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d. Sarajevo, dok je Mario Ivanković, predsjednik Uprave Addiko Bank a.d. Banja Luka, dodao:
"Ova usluga je ono što je internetsko bankarstvo bilo prije 15 godina, a mobilno bankarstvo prije 10 godina – savremena usluga koja omogućava da se mnogo lakše i jednostavnije upravlja finansijama".
Aktiviranje "Addiko Chat Banking" vrši se preko usluge elektronskog bankarstva Addiko EBank, bez naplaćivanja dodatne naknade korisnicima. Dnevni limit za plaćanja je 500 KM i uplate se mogu vršiti prema fizičkim licima i pravnim licima, pri čemu primaoci novca ne moraju da imaju instaliranu uslugu "Addiko Chat Banking", budući da se uplate vrše po istom načelu kao i ostale transakcije internetskog bankarstva i autorizovane su PIN-om.
"Razvijamo se od 'chat' aplikacije prema komunikacijskoj platformi. Milioni ljudi koriste Viber na dnevnoj bazi i naš cilj je da učinimo njihov dan malo lakšim. Praćenje profila kompanije omogućava vam interakciju s njom kroz jednostavan 1-na-1 'chat' ili pomoću 'chat-bot-a'. Svaki korisnik može zatražiti informacije i upravljati svojim uslugama na brz i siguran način. Također vidimo i veliki interes za takvom vrstom B2C (business-to-client) komunikacije iz biznisa", poručio je Atanas Raykov, generalni menadžer Vibera za region centralno-istočne Evrope.
„Mi u Addiko smo posvećeni tome da bankarsko poslovanje učinimo praktičnim svojim klijentima, tako što smo usmjereni na ono što je bitno, efikasni smo i komuniciramo jednostavno. Usluga „Addiko Chat Banking” pokazuje pristup koji Addiko ima prema inovacijama: umjesto da izmišlja nove stvari i komplikuje živote klijenata, mi uzimamo ono što funkcioniše u sadašnjoj digitalnoj eri te tome prilagođavamo bankarsko poslovanje“, zaključio je Razvan Munteanu, član Uprave Addiko Grupe nadležan za poslovanje sa stanovništvom.