Osjetan rast
84

Amerikanci su samo online kupovinom tokom "Crnog petka" potrošili 10,8 milijardi dolara

Piše: B. R.
U SAD-u veća potrošnja ovog "Crnog petka", u odnosu na godinu ranije (Foto: EPA-EFE)
U SAD-u veća potrošnja ovog "Crnog petka", u odnosu na godinu ranije (Foto: EPA-EFE)
Prema podacima kompanije za kartično plaćanje Mastercard, ukupna kupovina u samim trgovinama i preko interneta je ovogodišnjeg "Crnog petka" (Black Friday) u Sjedinjenim Američkim Državama veća za 3,4 posto, u odnosu na isti dan prošle godine.

Naime, internetska kupovina je veća za 14,6 posto dok je prodaja u samim trgovinama veća za 0,7 posto. Očekuje se da će prodaja u periodu od 1. novembra do 24. decembra biti veća za 3,2 posto, u odnosu na isti period prošle godine.

Internetska kupovina je u prilog gigantima internetske trgovine, kao što je Amazon, ali sve više koristi od nje ima i lanac supermarketa Walmart koji ima 4.700 trgovina. Ovaj lanac supermarketa je uložio velika sredstva u razvoj svoje internetske trgovine.

Prema podacima kompanije Adobe Analytics, Amerikanci su ovogodišnjeg "Crnog petka" preko interneta obavili kupovinu vrijednu ukupno 10,8 milijardi dolara, što je za 10,2 posto više u odnosu na godinu ranije. Najprodavaniji su bili šminka, proizvodi za njegu kože i kose, bluetooth zvučnici i aparati za espresso.

Međutim, prema podacima kompanije Salesforce, internetska prodaja je ovog "Crnog petka" u SAD-u porasla za sedam posto, tj. na 17,5 milijardi dolara. Kao najprodavanije su istakli kućanske uređaje i namještaj, prenosi agencija Reuters.