Modna kuća Burberry doživjela nagli pad prodaje nakon protesta u Hong Kongu
Iz ove kuće saopćili su kako očekuju da će prodaja i dalje opadati u Hong Kongu, jednom od ključnih tržišta za njihovo poslovanje.
Antivladini protesti počeli su u Hong Kongu prije pet mjeseci i značajno su uzdrmali stanje na berzama. Prodaja Burberryjevih proizvoda u prvom polugodištu ove godine bilježila je rast od pet posto, a onda je došlo do nagle stagnacije.
Marco Gobbetti, izvršni direktor Burberryja, rekao je da su rezultati poslovanja u skladu sa smjernicama s početka godine i pored poremećaja u Hong Kongu, gdje ova kompanija ima deset trgovina i obično ostvaruje osam posto od ukupne prodaje.
Gobbetti smatra da je Burberry i dalje u usponu otkako je on preuzeo kormilo kompanije prije dvije godine i rekao je da je nova kolekcija njegovog glavnog kreativnog dizajnera Riccarda Tiscia generirala "snažan dvoznamenkasti rast".
"Takođe smo nastavili da jačamo reputaciju našeg brenda i da transformiramo svoju distribuciju", dodao je on.