Poskupljenje do 200 posto
21
Ni IKEA nije što je bila: Cijene se nakon poskupljenja mogu porediti s dizajnerskim brendovima
L. H.
Foto: EPA-EFE
Prodavači namještaja u Njemačkoj muče se s ogromnim padom prodaje uzrokovanim drastičnim rastom cijena proizvoda među kojima prednjači IKEA, pišu Focus online i Bild.
Iako je ovaj švedski proizvođač najavio kako će prosječno njegova roba poskupiti devet posto, Nijemci su šokirani jer su pojedini komadi nekad omiljenog brenda poskupili i do 200 posto, poput naprimjer mirisnih svijeća Sinnlig koje, umjesto 0.99 eura, sada koštaju 2.99 eura.
Cijena police Billy još u decembru 2021. iznosila je 39.99 eura, a sada je 59.99 dok je verzija od punog drva poskupila sa 69 na 94.99 eura.
Cijena Sundvik ormara narasla je za 40 posto, okvir za krevet Neiden poskupio je s 49 na 80 eura, a prema informacijama koje donosi Bild, popularni Malm sto koji je donedavno u Njemačkoj koštao 99.99 eura sada košta 179.99 eura.
Možda vas zanima
Vezani članci
Brend popularan i u BiH