Otvorena poslovnica Raiffeisen banke preuređena u skladu s digitalnim trendovima
"Govoriti o 21. stoljeću, a ne spomenuti digitalizaciju je gotovo nemoguće. Riječ je o savremenom trendu koji značajno utiče i na bankarski sektor, te za nas predstavlja izazov na koji nastojimo spremno odgovoriti ispunjavajući očekivanja naših klijenata", kazao je Dobnigg.
Kako bi korisnicima usluga pružili adekvatnu podršku, on je istakao da su u proteklom periodu omogućili poslovanje i komunikaciju s bankom putem "Bankarstva na Viberu", ali i online apliciranje za kredite i kartice.
Do sada je preuređeno pet poslovnica Banke, od čega četiri u Sarajevu i jedna u Mostaru, a u narednom periodu planirano je renoviranje dodatnih poslovnica u ovim gradovima, te u Banjoj Luci, Bihaću, Zenici i Tuzli.
U okviru renoviranih poslovnica, klijentima su na raspolaganju tableti putem kojih je moguće online aplicirati za proizvode i usluge banke.
Također, jednostavnim skeniranjem QR koda, klijenti mogu preuzeti brošure o proizvodima Raiffeisen Banke u digitalnom formatu.
U ovim poslovnicama su 24 sata dostupni Cash-point bankomati za uplatu i isplatu novca.
Inače, Raiffeisen Banka je dobitnik nagrade "Najbolja digitalna banka u BiH za 2017. godinu", koju joj je dodijelio renomirani magazin Global, a koja dodatno potvrđuje da je Banka na pravom putu kada je riječ o prilagođavanju poslovanja eri digitalizacije.