Tri dana u Rovinju
21

Počelo najveće izdanje Dana komunikacija: Hiljade sudionika i brojne kompanije iz cijele regije

B. H.
Foto: Matija Habljak
Foto: Matija Habljak
Nekoliko hiljada sudionika iz Hrvatske i okolnih zemalja, 163 predavača i izvođača, 123 kompanija, i udruženja partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, 518 projekata prijavljenih na takmičenja, 7 festivalskih lokacija, 3 dana, 3 noći – i samo jedni, jedinstveni Dani komunikacija.

Svoja je vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije 11. aprila otvorio veliki festival tržišnih komunikacija, koji će u svom desetom izdanju tokom tri festivalska dana rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko hiljada sudionika i veliku međunarodnu komunikacijsku zajednicu.

Zabilježen je dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 12. aprila govorile Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatskoh udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih zvijezda ovogodišnjega festivala Dan Ariely i Moran Cerf.

Iz organizacije su pojasnili da su apsolutna podrška i želja komunikacijske zajednice za ovim projektom ono što ih najviše motivira, a itekako je vidljivo je već pri prvom pregledu na inicijalne statistike festivala. Jedinstvena festivalska ponuda, visokokvalitetna produkcija i organizacija i ove godine očekuju DK zajednicu s ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije i udruženja partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, te više od 70 programskih sadržaja koji će se odvijati na 7 festivalskih lokacija.

"Uz po mnogima najbolji program u ovom dijelu svijeta, naš tipično-netipični festival uključivat će noćna predavanja, predavanja na plaži, pive poslije programa, beach afterparty, novu produkciju glavne 360° dvorane, neobičan FUCK & LOVE merch, novu četvrtu dvoranu, prvi AI jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i čitav niz drugih neviđenih sadržaja", izjavila je Dunja Ivana Ballon i time potvrdila da gdje završavaju superlativi – tek tamo počinje DK2024.

Uz predavače glavne dvorane, sudionici se prvi put u još čak tri festivalske dvorane mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, od digitalnih tema i kriptovaluta pa sve do kreativnosti i odnosa s javnošću. Domaćim stručnjacima u tim će se razgovorima pridružiti i regionalni, čime će biti ponuđen kvalitetan pregled kreativne i komunikacijske scene. Osim dnevnoga programa, tokom sve tri festivalske večeri dodjeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke.

Jelena Fiškuš pojasnila je važnost strukovnih takmičenja kako za festival tako i za industriju u cijelosti.

"Ponosni smo što se na pet natjecanja okupilo 518 projekata u izboru za nagrade, a na odabiru najboljih radilo je 118 članova žirija i odbora natjecanja. Natjecanja nisu korisna samo iz perspektive osvajača nagrada: učenje se događa i kada projekt ne ostvari željeni natjecateljski rezultat jer natjecanja pružaju itekako korisne povratne informacije, o radu, a zatim i o tržišnom kontekstu, daju uvid u domaću produkciju i velika su inspiracija. Jedva čekamo uručenja zlatnih, srebrnih i brončanih statua – vidimo se u glavnoj dvorani svake festivalske večeri!", poručila je Fiškuš.

Foto: Matija Habljak
Foto: Matija Habljak

Osim korisnih tržišnih uvida, festival će ove godine otvarati važne teme te obilovati važnim saznanjima i korisnim zaključcima – od (ne)predvidive (i)racionalnosti, neiskrenosti, fake newsa i obrazaca odlučivanja sve do strategija uspjeha temeljenima na ljudskom ponašanju.

"Ako izgubimo istinu, gubimo povjerenje. A povjerenje je posvuda: vjerujemo da lift siguran, da je hrana koju jedemo kvalitetna. Onog trenutka kada naše povjerenje nestane, izgubit ćemo puno", poručio je planetarno popularni bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik Dan Ariely, koji se pridružio organizatoricama festivala kako bi predstavnicima medija rekao više o temi s kojom će ovom prilikom stati na glavnu festivalsku pozornicu: How Do We Understand the World of Misinformation and Misbeliefs.

Istaknuti neuroznanstvenik Moran Cerf, uz podršku Hrvatskoga Telekoma, održat će predavanje naziva 3 Ideas From Neuroscience That Were Discovered in the Last 10 Years and Will Change the Next 10, a o festivalu je ovom prilikom poručio: "DK je nevjerojatan festival. Uz toliku programsku raznolikost i inspiraciju, svi mi želimo dati sve od sebe kako bismo doprinijeli sjajnoj atmosferi".

O danima komunikacija

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovoga puta u rovinjskom Loneu dočekuje sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

O organizatorima

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Evropskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.