Prodajni Mindset pravog Vuka s Wall Streeta: Novac ne kvari čovjeka, nikad nisam bio istovremeno siromašan i sretan
"Svi u životu prođu razdoblje kad su na vrhu, padnu, i uspiju se vratiti. Ja sam danas uspješniji nego prije, život sam postavio na novu razinu", rekao je Belfort na početku predavanja, tijekom kojega je ispričao svoju životnu priču, ali i dao konkretne savjete kako zaraditi novac i uspjeti u životu. Istaknuo je kako novac ne mijenja čovjeka, te da u siromaštvu nema plemenitosti.
"Novac je važan – osnova je za osnovne stvari – hranu, krov nad glavom i zdravlje. Vidio sam više boli i patnje kao posljedicu nedostatka novca nego obrnuto. Nekad sam bio bogat i sretan i nesretan. Sada sam vrlo bogat i vrlo vrlo sretan. Ali nikada u cijelom životu nisam bio siromašan i sretan!"
Ispričao je kako je zatvorsku ćeliju dijelio s poznatim glumcem Tommyjem Changom, koji se smijao njegovim pričama, te ga i motivirao da napiše knjigu.
"Kad sam bio u zatvoru, izgubio sam sve – novac, ženu, obitelj, poštovanje i slobodu. No vratio sam se. Počelo je pisanjem knjige Vuk s Wall Streeta, za čija su se prava i prije završetka nadmetali Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, George Clooney i Matt Damon", prisjetio se.
Sva motivacija na svijetu ne može vam pomoći ako nemate vještinu i niste se potrudili naučiti ju. Njegova motivacija, priznaje, bila su djeca koju je ostavio iza sebe odlaskom u zatvor, ali i postavljanje standarda, što uspoređuje s termostatom koji umjesto na temperaturu, treba postaviti na određeni iznos godišnje zarade, i težiti ka tome.
Belfort ima visoke standarde u bogatstvu i zdravom životu, no priznao je uz osmijeh - u tri prethodna braka nije imao visok standard i niti se dovoljno trudio.
Okupljenima je predstavio svoju Straight Line Selling teoriju, koja je prikazana i u ekranizaciji Belfortove biografije Vuk s Wall Streeta s DiCapriom u glavnoj ulozi.
Najveća pogreška u marketingu i prodaji je da se one koji nisu zainteresirani pretvara u kupce, umjesto da se onima koji su već kupci ponudi bolji proizvod ili usluga, poručio je okupljenima kroz primjer svojeg prvog prodajnog iskustva u obliku dostavljača dnevnih novina.
Konferencija The Wolf Strikes Again kruna je Prodajnog Mindseta, jedinstvenog koncepta evenata, edukacije i networkinga osmišljenog kako bi pomogao u unaprjeđenju prodajnih vještina, iz kojeg stoji već uigrana ekipa - iskusni predavači, komunikatori i edukatori Saša Tenodi i Vedran Sorić uz podršku poznatog poduzetnika Ognjena Bagatina, ujedno i govornici na konferenciji.
Vrhunski govornici, Daniel Disney, Mila Litvinjenko, Ajdin Brković, Nemanja Antić, dr. Natko Beck i dr. Vanja Ljevar, te Damjan Rudež u razgovoru s Anom Radišić iskreno su podijelili svoja iskustva prodajnih i poslovnih neuspjeha, savjete o pristupu različitim karakterima kupaca, te pojasnili koliko empatija i prepoznavanje tuđih emocija pomažu u prodaji.
Jedan od organizatora, Vedran Sorić, otvorio je konferenciju predavanjem „Teški dani u prodaji“, ispričavši s kojim se preprekama organizacijski tim susreo uoči početka konferencije:
"Htio sam dočarati koliko je prodaja katkada emotivno zahtjevna, teška i iscrpljujuća. Naravno, to ne znači da je zbog toga raditi u prodaji loše – štoviše, puno je više onih lijepih trenutaka za pamćenje, poznanstava (prijateljstava) za cijeli život i pobjeda koje stvaraju onaj super osjećaj u tijelu. Ono što želimo postići projektom Prodajnog Mindseta je da se ljudi osjećaju dobro u prodaji, da budu profesionalci i prihvate da se jedan veliki dio prodaje zaista može naučiti. I baš zato ima smisla pridružiti se našem klubu i rasti zajedno s kolegama", poručio je. Ognjen Bagatin naglasio je kako je Belfortov nastup u Zagrebu bio jedinstvena prilika za edukaciju svima u regiji.
"Uz Belforta, na konferenciji je nastupilo deset zvijezda iz biznisa, leadershipa, marketinga i prodaje. Vuka smo odabrali jer je odličan u prodajnim vještinama, što smo dosad vidjeli u filmu. Ovako uživo, s 'pravim' Vukom, želimo da ljudi u Hrvatskoj i regiji nauče te vještine, da budu bolji u prodaji i biznisu kako bi mogli razvijati svoja poslovanja, svoje tvrtke i dizati prodaju, a time i cijelo gospodarstvo“, zaključio je, pojasnivši kako ekipa Prodajnog Mindseta želi od riječi 'prodaja' napraviti sinonim za nešto pozitivno, te ga udaljiti od asocijacije na prevaru. „Prodaja je plemenito zanimanje i osnovna vještina koju krećemo učiti od malih nogu – i djeca, kada nešto žele, moraju nam 'prodati' svoj zahtjev - kvalitetno i argumentirano isprezentirati i ponuditi nešto zauzvrat".
Suorganizator Saša Tenodi istaknuo je važnost networkinga i stvaranja kluba istomišljenika:
"Sve teme koje su nam govornici danas predstavljali teme su o kojima redovito raspravljamo i unutar kluba Prodajni Mindset, čiji si članovi međusobno pomažu u prodaji, unapređenju poslovnih vještina i uspostavljanju poslovnih kontakata. Danas, kada je Belforta i ostale goste u jednom danu pratilo više od tisuću ljudi, vjerujem kako su i uživo osjetili čari osobnog kontakta i važnost networkinga. Preuzeli smo velik rizik da dovedemo veliko ime u Hrvatsku i ponosan sam što možemo reći kako je ovo konferencija godine ovog tipa u našoj regiji“, zaključio je Tenodi.