"Da li se neko osjeća odgovornim za ovakvu situaciju? Da li smo mogli čuti pojašnjenje makar u formi šturog saopćenja za javnost predsjedavajućeg Vijeća ministara BiH ili jednog od premijera entitetskih vlada?", pitanja su koja u saopćenju za javnost šalje stručnjak za strateško komuniciranje Adis Hasaković iz Media Content Management.
On smatra da u zemlji u kojoj je moderno i poželjno prešutjeti sve, ignorisati svašta i omalovažiti svakoga, ljudi koji primaju plaće i koji su na teret poreskih obveznika, svoju društvenu odgovornost revnosno pokazuju jedino kada se treba legitimisati na biračkim mjestima.
"Oni ne smatraju za shodno objasniti javnosti zašto nešto rade pogrešno, sa učinkom koji je najgori u Evropi", navodi se u saopćenju.
Dalje navodi da bi odgovorne za ovu situaciji bilo dobro upitati "Da li su čuli za redovne mjesečne, kvartalne, polugodišnje ili godišnje izvještaje i da li će se početi miješati u vlastiti posao, podnoseći račun javnosti?".
Iznosi i podatak da pola miliona nezaposlenih, milijarde vanjskotrgovinskog deficita, sve veći nameti domaćim proizvođačima, pad konkurentnosti, skupa i neučinkovita administracija, nisu teme za naše političke elite.
Smtra i da moderna društva počivaju na smislenoj komunikaciji, a da građane u BiH njihove političke elite cijene jako malo.