Fondacija Mozaik i kompanija BBS pioniri digitalne transformacije
Naime, Fondacija Mozaik je uz podršku kompanije BBS implementirala Microsoft Dynamics 365 Business Central u vidu posljednje cloud/SaaS verzije. Ova tranzicija je napravljena u skladu sa opredjeljenošću Fondacije Mozaik za inovacije, transparentnost i održivost koje su ključne za uspješno djelovanje u današnjem neprofitnom i poslovnom sektoru.
BBS je prvi Microsoft partner u BiH koji je kreirao lokalizaciju za ovu platformu, a Fondacija Mozaik je prva neprofitna organizacija u zemlji koja je uspješno implementirala SaaS verziju ovog softvera.
"Softver nam omogućava dodatnu fleksibilnost i efikasnost, što značajno smanjuje mogućnost grešaka i značajno povećava kontrolu nad našim poslovnim procesima i štedi vrijeme. Na primjer, automatizacijom obračuna i izvještavanja skratili smo vrijeme potrebno za mjesečne financijske obračune za 20%", izjavio je Aldin Aličić, menadžer računovodstvenih poslova u Fondaciji Mozaik.
Neke od mogućnosti ovog softvera baziranog na cloudu je da omogućuje pristup sa bilo koje lokacije dok integracija s Office 365 aplikacijama, uključujući Power BI, olakšava finansijske analize. Fleksibilnost u importu podataka i specifične funkcije za različite ugovore automatiziraju procese, smanjuju greške i povećavaju efikasnost. Sistem podržava automatska ažuriranja čime se olakšava održavanje, a integracija Excel tabela unutar aplikacije omogućava jednostavno upravljanje podacima. Izvanredna korisnička podrška i mogućnost promjene broja korisnika i licenci bez dodatnih troškova čine ovo rješenje prilagodljivim i skalabilnim za promjenjive poslovne potrebe.
"Ovaj projekat sa Fondacijom Mozaik predstavlja značajan korak naprijed u digitalizaciji internih procesa u BiH. Naša misija je omogućiti organizacijama da maksimiziraju svoj potencijal kroz digitalne inovacije, čineći ih agilnijima, produktivnijima i sposobnijima za pružanje izvanrednih usluga svojim zajednicama", dodaje Elma Crljenica, voditeljica softver službe BBS-a.
Vesna Balta, direktorica za internu kontrolu i reviziju, smatra da ovaj softver, u kombinaciji sa godišnjim revizorskim izvještajima koje u Fondaciji Mozaik provode vodeće globalne revizorske kuće, dodatno doprinosi povjerenju u rad Fondacije Mozaik.
"Pristup real-time finansijskim podacima omogućio je brže reagovanje na izazove i optimizaciju budžeta", izjavila je Balta.
Ova saradnja demonstrira kako digitalizacija može transformirati interne knjigovodstvene procese i postaviti nove standarde poslovanja, gdje uvođenje novih alata kakav je Microsoft Dynamics 365 Business Central u vidu cloud rješenja postavlja odličnu nadogradnju za razvoj agilnog, uspješnog i održivog poslovanja.