promo
87

Forspace ERP i besplatne računovodstvene usluge na godinu dana

Podrška razvoju preduzetništva mikro kompanija i obrta u Bosni i Hercegovini.

Svjesni činjenice da Bosna i Hercegovina predstavlja potencijal za razvoj preduzetništva, kreirali smo izuzetan vid podrške za do 100 kompanija kroz pružanje besplatnih računovodstvenih usluga na godinu dana.

Na ovaj način doprinosimo unapređenju preduzetničke kulture u BiH obezbjeđujući platformu za profesionalne poslovne procese i prelazak na digitalno poslovanje, te doprinosi unapređenju tehnološkog i ekonomskog razvoja zemlje.

Esada Karović, direktorica Establish d.o.o.
Esada Karović, direktorica Establish d.o.o.
"Svakom biznisu potrebna je jasna strategija. Sa Forspace rješenjem to znači obezbjeđenje potpune kontrole nad svim poslovnim procesima u Vašoj kompaniji kroz automatizaciju, digitalizaciju i inoviranje svih poslovnih procesa. Vođeni našom krilaticom, sigurni smo da unapređujemo način na koji radite, jer mi radimo sa vama", izjavila je Esada Karović, direktorica Establish d.o.o.

Establish d.o.o. je kompanija specijalizirana za ekonomski, finansijski i IT konsalting u oblasti finansijsko-računovodstvenih i IT usluga. Kao posljednji novitet koji smo, kao domaća kompanija, lansirali na tržište jeste potpuno zaokruženo Forspace softversko rješenje koje nudi ne samo računovodstvene i finansijske operacije, već korisnicima pruža uživanje u prilagođenom i razumljivom sistemu upravljanja.

Utemeljen na pomnom istraživanju tržišta, a konstruisan sa predznakom njemačke tehnologije i znanja, FORSPACE ERP je rezultat višegodišnjeg ulaganja i kreativnosti domaćih IT stručnjaka sa praktičnim iskustvima u prestižnim njemačkim kompanijama. Posebnost rješenja se ogleda u lakoći korištenja i izuzetno snažnoj postprodajnoj podršci. Krajnjim korisnicima je obezbijeđena stalna i kvalitetna podrška kroz konstantnu komunikaciju, savjetovanje i mentoring.

Glavni benefite koje preduzetnici dobijaju kroz dobijanje ovih usluga su:

  • Digitalna transformacija preduzeća,
  • Modernizacija i stalna kontrola nad svim poslovnim procesima i novčanim tokovima,
  • Kontinuirana podrška poslovanju kroz stručno savjetovanje.

Pravo prijave na ovaj Poziv imaju svi preduzetnici sa područja FBiH čija kompanija (d.o.o. ili obrt) ima do deset zaposlenih, u prosjeku 50 ulaznih računa na mjesečnom nivou mjereno posljednja tri mjeseca od dana objave ovog Poziva, te promet do 4 miliona KM.

Način prijave podrazumijeva popunjavanje online formulara putem web stranice, a sva pitanja se mogu adresirati putem emaila: [email protected].