On je izgasiran prije svega zbog svoje gaziranosti, ali i zbog toga što je gasiranje u trendu u svijetu mladih. Kada idu u školu, kada izlaze i provode se, kada treniraju, pa i kad su kod kuće i provode vrijeme na internetu oni su u gasu. Gas ide i gas je konstantan šta god da rade, pa se zato i "S" u samom nazivu gasira i beskonačno multiplikuje.
"Naš novi, gasirani napitak dominira svojom osvježavajućom energijom, a da bismo pojačali utisssak odlučili smo se za dva citrusna ukusa: pomorandža i limun & limeta. U ponudi se može naći u više formata, manja pakovanja zgodna za ponijeti, kao i veće pakovanje za druženje kod kuće", poručuju iz Fruc-a.
"Dizajn vašeg novog omiljenog napitka je potpuno moderan, a izdvaja se svojom gasiranom notom i veselim bojama, voćkicama i mjehurićima koji su svuda – od TV reklame, preko društvenih mreža, do buseva, bilborda i polica u prodavnicama", dodali su.
U suštini, novo, gasssirano ludilo ne prestaje i širi se svuda, a jedino što može u toj euforiji da se zaustavi jeste žeđ, pa je slogan taj koji poručuje: UGASSSI ŽEĐ!