Glavobolja vrijedna 500 miliona eura: Ponos Rumunije u "raspadu" godinu nakon otvaranja
Još od jula prošle godine na mostu su se pojavili brojni problemi, a rumunski Digi24 piše kako je utvrđeno da pojedini šarafi na mostu nisu dobro zategnuti te da se pojavila infiltracija vode u anker blokovima.
"Most se u cjelini mora presložiti i hidroizolirati kako se takvi problemi ne bi ponovili", navedeno je.
Sa ukupnom dužinom od 1.975 metara, most Braila je najveći u Rumuniji i treći po veličini viseći most u Evropi. Ujedno, ovaj most će povezati rumunsku regiju Moldaviju sa istokom države i preliminarne procjene su ukazivale da će njime dnevno prolaziti 5.000 automobila.
"Most je projektovan da ima vijek trajanja od 120 godina. Imat će centar za nadzor i kontrolu koji će trajno snimati stanje mosta. Postavljeno je preko 50 senzora na bitnim tačkama mosta. Kako bi se osigurala izdržljivost i visoka antikorozivna zaštita, zrak na mostu će se isušivati, a relativna vlažnost će se održavati ispod 40 posto", pojasnio je u julu prošle godine rumunski ministar saobraćaja Ionel Scriosteanu.
Za gradnju ovog mosta iskorišteno je 52.360 tona čelika kao i 297.000 tona betona. Smješten je između grada Braile na istoku Rumunije i okruga Tulcea koji se nalazi na obalama Crnog mora.