Masovna kupovina
26

Građani Srbije za tri sedmice potrošili dvije milijarde dinara na stvaranje zaliha

A. D.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Domaćinstva u Srbiji su za nepune tri sedmice potrošila dvije milijarde dinara na stvaranje zaliha u strahu od širenja pandemije koronavirusa.

Saopćila je to kompanija GfK koja se bavi istraživanjem tržišta. Zbog rasta potrošnje od 20 posto svoje tržišno učešće najviše su uvećali veliki trgovinski lanci, dok je udio malih radnji opao.

U Srbiji se za vrijeme pandemije najviše kupuje brašno, šećer i toalet papir, a najbrojniji kupci su mahom starija domaćinstva, navedeno je na portalu Agrosmart.

Na listi najtraženijih proizvoda u protekle tri nedelje našli su se i smrznuto povrće, konzervirana tunjevina, jaja, tjestenine, smrznuto pecivo i jestivo ulje.

U istraživanju je analizirano 32 miliona kupovina obavljenih od 24. februara do 15. marta, kada su domaćinstva potrošila dvije milijarde dinara.