Guardian: Porasla prodaja organske hrane jer su kupci stavili kvalitetu ispred cijene
Ova informacija predstavlja dobru vijest za industriju koja je teško pogođena ekonomskom krizom, a čini se da se kupci sve više žele orjentirati zdravlju i stoga kupuju organsku hranu.
Ove sedmice Asocijacija Soil će objaviti svoj godišnji izvještaj o stanju tržišta organske hrane, za koji se očekuje da će pokazati porast četvrtu godinu zaredom.
U međuvremenu, britanski maloprodajni lanac Tesco saopćio je da je organska prodaja u svojim trgovinama porasla za 15 posto u proteklih godinu dana. I kompanije za usluge kućne dostave Ocado, koja skladišti više od 3.000 organskih proizvoda, saopćila je kako je prodaja porasla za 16 posto u odnosu na prošlu godinu.
Kompanija Waitrose je navela da njen sektor koji se tiče organske proizvodnje cvjeta.
"Mi smo bili prvi supermarket za prodaju organskih proizvoda '80-ih godina prošlog vijeka i kupci su bili oduševljeni", rekao je njihov glasnogovornik i dodao da njihovi najnoviji podaci pokazuju rast u odnosu na prethodnu godinu od blizu pet posto.
Čini se da je prodaja organskih proizvoda u porastu u svim segmentima, a ne samo kada je riječ o voću i povrću. Sve veći broj potrošača kupuje organsku ribu, mliječne proizvode i prehrambene artikle, kao što su maslinovo ulje, tjestenina i umaci za kuhanje. Ali stručnjaci kažu da je cijena i dalje glavni faktor u prelasku na organsku hranu, kao što to promovira kuhar Jamie Oliver.
"Svjedoci smo da kupci sve više traže da kupe organsku hranu, ali ona mora biti pristupačna i dosljedna visokoj kvaliteti cijele godine, kako bi se smatrala održivom opcijom", izjavio je glasnogovornik kompanije Tesco.
Naglasio je kako je popularnost organske hrane počela voćem i povrćem, ali da sada kupci sve više istražuju područja kao što su trgovina namirnicama, interesiranje za ribu i mliječne proizvode.