Henkel u BiH doprinio prirodi i zajednici: Čistili rijeke i jezera, pošumljavali planinu
Henkel već 145 godina vizionarski pristupa pružanju podrške za poboljšanje životne sredine i društva, sa željom da bude dobar prijatelj zajednice u kojoj posluje, kao i da stvori bolje uslove za buduće generacije. Milioni ljudi širom svijeta svakoga dana koriste neki od Henkelovih proizvoda, zbog toga je posvećenost kompanije da razvija održiva rješenja prioritet duž čitavog lanca vrijednosti. Kako u svijetu, tako i u Bosni i Hercegovini, Henkel teži da bude lider u održivom poslovanju. Globalna Strategija održivosti primjenjuje se u svim državama u kojima Henkel posluje i to kroz sve aktivnosti kompanije, ujedno podržavajući lokalne humanitarne organizacije.
Tokom 2021. godine Henkel je u saradnji s partnerima organizovao niz akcija za pomoć zajednici i podizanje svijesti o značaju zaštite životne sredine. Jedna od posljednjih akcija je pošumljavanje požarom uništenih obronaka planine Prenj. Zajedno sa preduzećem Šumarstvo "Srednje Neretvansko" d.d. Mostar (podružnica Jablanica) i trgovinskim lancem Mercator, u okviru akcije "Imaj na umu drvo za šumu", zasađeno je 3.300 sadnica crnog bora. Uz veliku zahvalnost potrošačima koji su kupovinom nekog od brendova Persil, Perwoll, Somat i Bref u Mercator objektima dali lični doprinos akciji, Henkel je s partnerima vrijedno radio na obnovi jednog od najbitnijih prirodnih resursa, jer je svako zasađeno drvo novi izvor čistog vazduha kako za nas, tako i za generacije koje dolaze.
Jedan od najvećih projekata za zaštitu životne sredine, koji organizuje Henkelova poslovna jedinica Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu, sedam sezona uspješno nosi naziv "Zajedno za čiste vode BiH". Projekat je pokrenut kao dugoročna inicijativa koja doprinosi rješavanju problema nepropisnog odlaganja otpada. U saradnji sa ronilačkim klubom Bosna, trgovinskim lancem Bingo i firmom Eko Život, Henkel iz godine u godinu realizuje čišćenje vodenih površina u BiH. Tokom 2021. uklonjeno je više od tone otpada sa četiri lokacije: Miljacka kod Pala, Boračko jezero kod Konjica, Malo Plivsko jezero kod Jajca i rijeka Željeznica pored Sarajeva. Osim čišćenja, ove godine projekat je dodatno obogaćen poribljavanjem Malog Plivskog i Boračkog jezera autohtonim vrstama ribe. Ovaj angažman nije ostao neprimijećen ni na globalnom nivou.
Na izboru "LHC Sustainability Ambassador Cup 2020", koji kompanija Henkel organizira za sve svoje podružnice u svijetu, pobjedničku titulu "Ambasador održivosti" u kategoriji "Najviše aktivacija/Najveće zalaganje" odnio je tim zadužen za društveno odgovorne projekte u BiH. Tokom novembra mjeseca najavljena je osma sezona projekta kojoj mogu da doprinesu svi potrošači koji do 31. decembra kupe neki od proizvoda Persil, Perwoll, Somat i Bref u Bingo marketima. Akcije čišćenja i poribljavanja planirane su za proljeće 2022. godine.
Sa željom da doprinese poboljšanju uslova za mame i bebe u njihovim prvim zajedničkim danima, poslovna jedinica Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu je uz podršku pomenutih brendova tokom mjeseca septembra organizovala akciju „Zagrljaj za mame i bebe“. U saradnji sa partnerom, Tropic i mojMarket, početkom oktobra uslijedila je donacija 170 setova bolničke posteljine Klinici za ginekologiju i akušerstvo UKC Republike Srpske.
Važan projekat kompanija Henkel inicirala je u oktobru, za pomoć organizaciji SOS Dječija sela BiH, a u saradnji sa trgovinskim lancem Bingo. U okviru kampanje „Uživajte zajedno i podijelite obrok“, realizovane pod okriljem brendova Somat i Pur, organizaciji SOS Dječija sela BiH uručeno je 10.000 KM za pripremu 4.578 obroka, što predstavlja sedmodnevno pokriće svih prehrambenih potreba za 218 djece i mladih. Osim novčane donacije, Henkel je donirao i higijenske pakete iz svog proizvodnog asortimana.
Održive ambalaže u poslovnoj jedinici Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu
Kao zagovornici cirkularne ekonomije, sa ciljem da do 2025. godine sva ambalaža bude napravljena od recikliranog materijala i da u potpunosti može dalje da se reciklira, timovi iz različitih odjeljenja poslovne jedinice Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu već nude razna inovativna rešenja koja ovaj cilj ispunjavaju.
Odličan primjer je ProNature linija proizvoda koja u svom sastavu ima i do 99,9 posto obnovljivih prirodnih sastojaka na biljnoj bazi. Također, pakovanje je napravljeno od i do 100 posto reciklirane plastike i kartona. Poznato je da i način korištenja proizvoda ima snažan učinak na životnu sredinu i zato, pored ambalaža, Henkel teži da stvori formule koje zahtijevaju manje korištenje resursa i visoku efikasnost na niskim temperaturama vode. Kompanija je dio globalnih inicijativa kojima se edukuje šira javnost, uključujući i zaposlene, o značaju održivog poslovanja koje se postiže posvećenošću i kontinuiranim inovacijama u ovoj oblasti.