Hisense postao globalni lider na tržištu televizora: Krajem 2022. isporučili rekordan broj TV uređaja
Kvalitetom televizora, ali i pažljivim pristupom tržištima na kojima posluje i naprednim tehničkim mogućnostima svojih TV modela, Hisense kompanija uspjela je da postane svjetski broj jedan po obimu isporuka tokom decembra prošle godine.
Kompanija, koja je veoma cijenjena i kod nas, za ovo ima i zvaničnu potvrdu.
Priznati Institut za istraživanje tržišta, AVC Revo, objavio je svoj novi mjesečni Izvještaj o globalnim isporukama TV uređaja za decembar 2022. godine. Izvještaj potvrđuje da je globalni broj isporuka Hisense televizora u posljednjem mjesecu 2022. dostigao 2.326 miliona, što je bilo dovoljno za veliki uspjeh i prvo mjesto globalno.
Hisense je tako postigao još jedan rekord, nakon što je već bio na drugom mjestu po obimu TV isporuka na globalnom nivou od januara do oktobra 2022. godine i to u mjesecu tradicionalnih kupovina, koji je jedan od najvažnijih tokom godine.
Također, prema podacima koje je objavio AVC Revo, globalna isporuka Hisense televizora tokom 2022. godini zauzela je 2. mjesto u svijetu, dok je njen tržišni udio dostigao 12,06 posto. Isporuka Hisense TV-a u inostranstvo porasla je za 12,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, uz brz rast u Evropi, Japanu i tržištima u razvoju širom svijeta.
Uvijek na pravom mjestu, uz najbolje
Na nedavno održanom FIFA Svjetskom prvenstvu 2022, Hisense je skrenuo pažnju na brend i proizvode, osim kao partner i zvanični sponzor ovog sportskog događaja, i svojom reklamnom kampanjom Hisense televizori su broj jedan u Kini i svjetski broj dva.
Tržišni uspjeh i konstantan napredak kompanija Hisense oduvijek je gradila na beskompromisnom kvalitetu svojih televizora, opremljenih vrhunskim i smislenim rješenjima koja kupcima pružaju mogućnost da budu u centru dešavanja onog što gledaju, ali i korak ispred svih, kada se radi o pametnoj tehnologiji.
Ponudu Hisense televizora možete pronaći u Techno Shopu i kod Stanić Trade partnera širom BiH.