Takmičenje najboljih
7

Hisense prvi zvanični FIFA Club World Cup 2025™ partner

Hisense i FIFA Club
Hisense, jedan od vodećih brendova potrošačke elektronike i kućnih aparata, sklopio je prvo zvanično partnerstvo sa FIFA Club World Cup 2025™.

Objavi partnerstva na čuvenom Šangajskom tornju prisustvovali su predsjednik FIFA-e Gianni Infantino, generalni sekretar Mattias Grafström i predsjednik Hisense grupe Jia Shaoqian.

"Oduševljeni smo što je Hisense, kao jedan od globalnih lidera, i zvanično partner FIFA Club World Cup 2025™. Posvećenost kompanije inovacijama i tehnologiji u skladu je sa vizijom ovog turnira, koji će okupiti 32 najbolja tima iz cijelog svijeta i doprinijeti unapređenju klupskog fudbala. Partnerstvo će navijačima pružiti jedinstven način da se povežu sa turnirom, kako na terenu, tako i van njega", rekao je predsjednik FIFA-e Gianni Infantino.

FIFA Club World Cup 2025™ okupit će 32 najbolja kluba iz cijelog svijeta svake četiri godine. Prva edicija turnira pružit će kompaniji Hisense platformu da dodatno osnaži svoj brend, i to među ljubiteljima klupskih timova i najpopularnijeg sporta na svijetu. Tokom trajanja turnira Hisense će prikazati najsavremeniju tehnologiju, televizore i kućanske aparate.

"Ponosni smo na to što smo FIFA partner takmičenja najboljih klubova iz svih šest konfederacija. To je susret šampiona i susret izvrsnih sportista. Ovo savršeno odražava šampionski Hisense duh i u skladu je sa korporativnim ciljem izgradnje svjetski priznatog brenda”, izjavio je predsjednik Hisense grupe Jia Shaoqian pa dodao:

"Naša nova Hisense AI TV serija savršena je za praćenje FIFA Club World Cup 2025™. Tehnološka osnova Hisense AI TV je nezavisno razvijen model generativne vještačke inteligencije, koji podržava kontinuirana pametna unapređenja različitih kategorija, značajno poboljšavajući korisničko iskustvo i konkurentnost. Uz FIFA podršku prikazaćemo najbolji FIFA Club World Cup™ navijačima širom svijeta."

Fokus na vrhunske sportske događaje

Kao FIFA Club World Cup 2025™ partner, Hisense jača strategiju sportske promocije i ubrzava globalizaciju. Kompanija naglašava posvećenost poboljšanju kućne tehnologije, čiji je cilj unapređenje svakodnevnog života, a fudbal je pristupačniji i zanimljiviji svima.

Kompanija je već bila globalni partner na dva uzastopna FIFA Svjetska prvenstva™ i tri UEFA Evropska prvenstva. Hisense se fokusira na inteligentan razvoj proizvoda - od televizora i laserskih televizora, preko klima uređaja, do frižidera. U svojoj TV ponudi, Hisense je predstavio 100-inčni TV opremljen AI čipom za bolji kvalitet slike, pružajući gledaocima potpuno nov doživljaj gledanja.

Hisense ConnectLife platforma podržava povezivanje pametnih kućanskih uređaja, nudeći saradnju različitih aparata u domaćinstvu.