Hotel Nomad ispunio obećanje: Za svakog gosta jedno drvo na Bjelašnici
U skladu s pričom o očuvanju prirode i tradicije koju piše od otvaranja svojih vrata gostima, pa sve do danas, Nomad je istrajan u namjeri da ispuni svoju želju, ali i obećanje dato svakom gostu hotela – u ime svakog od njih će zasaditi jedno drvo – simbol trajne veze između posjetilaca i prirode koju su došli uživati.
S tim u vezi, krajem oktobra Nomad je organizovao akciju sadnje novih sadnica na obroncima između Igmana i Bjelašnice, čime je ispunio svoje obećanje, ali i ostavio tako trag koji nadmašuje samo iskustvo gostoprimstva.
Hotel Nomad dio je UNESCO-ovog programa Sustainable Travel Pledge čime se obavezao na očuvanje okoliša i promovisanje održivih praksi u turizmu, a ovaj program predstavlja priznat međunarodni standard u održivom razvoju i zaštiti prirodnih resursa.
"Nomadska tradicija podsjeća nas na život u skladu s prirodom i na neprocjenjivu vrijednost prirode koja nas okružuje. Hotel Nomad nije samo mjesto za smještaj – to je prostor u kojem se očaravajuća priroda Bjelašnice i kulturno nasljeđe prožimaju, oplemenjujući naše posjetioce. Priroda nas čini boljima, a kroz svako posađeno drvo želimo oživjeti te vrijednosti i dijeliti ih s našim gostima", rekao je generalni direktor hotela, Mesud Ljuhar.
Iz "Sarajevo-šuma" ističu da su ovakve aktivnosti ključne za zaštitu okoliša i ekološku stabilnost planinskog područja.
"U okviru akcije na Bjelašnici i Igmanu posađene su nove sadnice smrče (Picea abies Karst.), što doprinosi obnovi šumskog fonda, proizvodnji kisika, kao i zaštiti voda i zemljišta od erozija", istakao je Kemal Kapetanović, predstavnik KJP "Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo.
"Neka Vas naša planina smiruje, sunce miluje, a vjetar nježno dodiruje", poruka je hotela Nomad koja podsjeća na vrijednost boravka u skladu s prirodom i jednostavnim životnim radostima. Uz ovo obećanje, Nomad nastavlja svoju trajnu akciju - sadnju jednog drveta za svakog gosta, gradeći most između ljudi i prirode na Bjelašnici za sadašnje i buduće generacije.