Izvršni direktor
743

Ibrahimović: Bingova nova kampanja je besplatna platforma za promociju domaćih proizvođača

R. D.
Edin Ibrahimović
Edin Ibrahimović
"Kupuj pametno, kupuj domaće" slogan je nove kampanje, kojom se daje nova, dodana vrijednost domaćim brendovima, a koju provodi naš trgovački gigant Bingo. O ovim temama za naš portal govorio je Bingov izvršni direktor biznis operacija, Edin Ibrahimović

Zašto je kupovina domaćih proizvoda pametna kupovina?

Naša zemlja ima mnogo kvalitetnih brendova koje može ponuditi svojim kupcima. Upravo u želji da lakše prepoznaju ono najbolje iz Bosne i Hercegovine, kreirali smo poseban projekat koji kupovinu domaćih proizvoda stavlja u jedan novi kontekst, kontekst pametne kupovine. Zašto?

Četiri su glavna benefita koja kupovina domaćih proizvoda nosi sa sobom, a prvi koje bih istakao su usko povezana dostupnost i svježina, posebno u kategoriji voća i povrća. Artikli se proizvode u našoj zemlji, dostupni su brzo, pa je i vrlo jednostavno planirati proizvodnju za naš trgovački lanac. To znači da se bez problema svakodnevno svježe proizvedeni artikli nalaze na dohvat ruke našim kupcima. Tu dolazimo i do povoljne cijene, jer blizina i dostupnost osiguravaju da domaći proizvođači mogu ponuditi i konkurentne cijene.

Za kraj, tu je i pitanje kvaliteta, za koji, u mnogim slučajevima, mogu reći da ne zaostaje za stranim brendovima. Velika ulaganja u proizvodne pogone, kvalitetne sirovine, razni certifikati koje posjeduju, međunarodna priznanja za kvalitet koje mnogi imaju, dokaz su da su bh. proizvodi kvalitetni proizvodi.

Zašto ste se odlučili za ovu vrstu aktivnosti?

Biti najveći domaći lanac trgovina sa sobom nosi veliku odgovornost koje smo svjesni već 28 godina. Upravo zato razvija poslovanje u pravcu podrške domaćoj privredi, jer samo zajedno možemo rasti i razvijati se.

Naša poslovna filozofija se, između ostalog, zasniva i na promociji domaće proizvodnje, jer smo i sami orijentirani ka tome, obzirom da imamo jedanaest proizvodnih pogona u grupaciji, a 2017. godine razvili smo i plasteničku proizvodnju nadomak Tuzle na površini od 28.000 m2, gdje u 58 plastenika proizvodimo kulture koje se inače uvoze, npr. cherry paradajz i rukola, ali i ostalo sezonsko voće i povrće.

Danas kada finansijsko stanje diktira kupovne odluke, teško je doprijeti do velikog broja potrošača na način da ih se potakne na kupovinu kvalitetnih domaćih proizvoda, jer su strani brendovi intenzivno ulagali u marketing, dok domaći nemaju tako visoke marketinške budžete. Naša podrška se ogleda upravo u planu aktivnosti, kroz koji ćemo za godinu dana prezentovat veliki broj domaćih kompanija, kroz cjenovnu, sedmodnevnu akciju svakoga mjeseca, koju planiramo komunicirati kroz različite kanale: TV, radio, internet portali, društvene mreže, ali i ono najvažnije, označavanje proizvoda u trgovini.

Sve akcije će biti dostupne na našoj novoj stranici www.kupujpametno.ba. Priliku za predstavljanje imaju svi domaći proizvođači čiji su artikli zastupljeni u Bingovoj maloprodajnoj mreži, potpuno besplatno. Kampanju smo predstavili našim partnerima, a prve rezultate već imamo i odlični su.

U kojem obimu su domaći artikli zastupljeni u Bingu?

Bingo je oduvijek imao sluha za sve ono što se proizvede u našoj zemlji, stoga smo praktično mi prvi na tržištu koji imaju novi domaći proizvod. Ova kampanja je samo ekstenzija svih naših napora da Bingo kao vodeći domaći maloprodajni lanac bude podrška domaćim proizvođačima i snažna platforma za plasman domaćih proizvoda.