Intervju s direktorom retail sektora ProCredit Bank: Proširena i osvježena ponuda za stanovništvo
Ovo je bio povod i za razgovor sa direktorom retail sektora u ProCredit Bank Amirom Termizom.
ProCredit Bank je nedavno predstavila vrlo atraktivan, novi nenamjenski kredit. Možete li nam reći nešto više o tome i kako se ovakav proizvod uklapa u strategiju ProCredit Banke?
Do sada je kreditiranje stanovništva u ProCredit Bank bilo usmjereno na održivo i "zeleno" finansiranje. To ćemo svakako nastaviti i u budućnosti, ali je vrijeme i da dodatno proširimo ponudu na sve ostale kreditne proizvode. Krenuli smo od nenamjenskih kredita koje klijenti, ovdje mislim na fizička lica, zapravo najčešće koriste. Ovaj nenamjenski kredit je odlično pripremljen, kao recept na bazi temeljitog istraživanja šta klijenti očekuju od kredita. To obuhvata jednostavnu proceduru, povoljne cijene i dolazi bez skrivenih ili dodatnih troškova. Sve to uz mogućnost apliciranja putem digitalnih kanala, naravno. Akciju kredita prati kampanja pod sloganom "Imamo hit - recept za nenamjenski kredit" i simpatičan video-spot s temom kuhanja.
A šta, zapravo, klijenti traže u takvoj vrsti kredita? Kako se ova nova ponuda razlikuje od već postojećih proizvoda za fizička lica?
Klijenti traže jednostavnost u apliciranju, brzinu u odobravanju, bez "sitnih slova" u ugovoru. Pripremili smo tačno to. Kod apliciranja za nenamjenski kredit klijenti mogu očekivati jednostavnu proceduru, niske kamatne stope, bez dodatnih troškova i beskonačnog čekanja, a apliciranje se odvija putem digitalnih kanala. Za sva dodatna pitanja ili nedoumice otvorena je besplatna telefonska komunikacija sa našim ljubaznim savjetnicima za klijente. Odobravanje je brzo i uz samo jednu posjetu banci, prilikom potpisivanja ugovora.
Maksimalan iznos ovog ProCredit Bank kredita je 50.000 KM, uz maksimalan rok za otplatu do 10 godina. Ono što nas posebno razlikuje je i povoljna i fiksna kamatna stopa, već do NKS 3,99% /EKS 4,32%. A kako bi naš kredit bio još prihvatljiviji, potpuno smo isključili i troškove obrade i troškove police osiguranja. Dakle ukratko o ovom nenamjenskom kreditu sve je vrlo jednostavno, cjenovno prihvatljivo, a brzo i moderno.
Nove generacije, u odnosu na bankarstvo ranije, imaju drugačije navike u obavljanju svojih bankovnih transakcija i operacija. Kako ProCredit Bank odgovara na njihove potrebe?
ProCredit Bank je specifična banka na tržištu, koja je prilagodila svoje poslovanje modernom, digitalnom okruženju, postavši tako prvom digitalnom bankom u BiH. Većinu našeg poslovanja obavljamo digitalno i bez platnih transakcija u poslovnicama. Naravno, apsolutno vjerujemo u to da je ljudski kontakt nezamjenjiv u određenim situacijama, pa uporedo sa digitalizacijom širimo i mrežu fizičkih poslovnica. Prošle godine je to bila poslovna jedinica u Tešnju, a do polovine ove godine planiramo otvorenje još jedne poslovnice u Sarajevu.
Da bismo olakšali i pojednostavili sve procese i prilagodili ih potrebama svih naših klijenata, gotovinske transakcije klijenti mogu obaviti i sami. ATM uređaji u našim zaštićenim Zonama 24/7 su stalno na raspolaganju, 24 sata dnevno svih dana u sedmici. Komunikacija koja se odvija između klijenta i banke je digitalna ili putem web stranice, elektronske pošte ili telefona. Proces je maksimalno prilagođen novim, ali i olakšan starijim generacijama koji cijene svoje vrijeme i jednostavno ga ne žele provoditi čekajući u redovima ili lutajući po bankama. Na nama je da se prilagodimo klijentima i njihovim potrebama, a ne obratno. U to čvrsto vjerujemo.
Rekli ste da je ProCredit Bank banka koja je specifična na ovom tržištu. Možete li pojasniti ovu tvrdnju?
Tako je. Već sam spomenuo i stojim iza tvrdnje da je ProCredit Bank po mnogo čemu jedinstvena. Naše usluge, jednako kao i način na koji ih pružamo, se razlikuju od većine bankarskog tržišta. Naši postojeći klijenti to odlično znaju, a evo dobre prilike da pozivam i nove da nas upoznaju.
Naša je misija ostati društveno odgovorna banka koja poštuje ekološke i društvene aspekte Jako dobro smo razvili sve mehanizme za očuvanje okoliša i održivih izvora energije. Razumijemo evoluciju tržišta i pažljivo slušamo zahtjeve koje stavlja pred nas. Navesti ću neke od primjera koji govore u prilog ovoj tvrdnji.
Recimo, odlično razumijemo geografsku disperziju u današnjem načinu rada i stilu življenja. Freelanceri, naprimjer, imaju drugačije potrebe kada su inostrani prilivi u pitanju, ali i svi ostali koji po bilo kojem osnovu primaju novac iz inostranstva. U ProCredit banci su izuzetno povoljni troškovi međunarodnih priliva, dizajnirani prema njihovim potrebama. Mi, naime, ne obračunavamo nikakvu našu proviziju pri isplati priliva. Također, jedina smo banka koja klijentima nudi da EUR valute mogu polagati i podizati sa našim bankomatima u Zoni 24/7.
Dalje, naši klijenti mogu bez naknade podizati novac na svim bankomatima u zemlji, na više od 1.700 lokacija, što praktično čini da, ako ste naš klijent, svaki bankomat na koji naiđete je - vaš. Besplatan je i sav unutrašnji promet u banci, bez dodatnih troškova.
ProGreen račun je možda i najkonkretniji primjer načina na koji smo spojili naša nastojanja u segmentu zaštite okoliša i moderne bankarske usluge. Za svaki otvoreni račun mi sadimo jedno drvo u klijentovo ime, koje kompenzira dio CO2 potrebnog za otvaranje računa. Opcija uz ovaj račun je prva biorazgradiva kartica na tržištu, napravljena od kukuruznih vlakana.
Klijentima koji primaju plaću preko naše banke, naravno, nudimo i dodatne pogodnosti.
Uskoro planiramo još dalje proširiti ponudu kreditnih i depozitnih proizvoda, uvesti nove kartične proizvode i inovacije u digitalnom poslovanju i platnom prometu. Našim klijentima u segmentu stanovništa ćemo ponuditi inovativno i drugačije iskustvo banke koja svoje proizvode oblikuje prema njihovim potrebama, i to na način na koji to njima najviše odgovara.
Dakle, jedinstveni smo po mnogo čemu a najbolji način je da nas klijenti sami upoznaju kroz korištenje naših usluga.