Da li se nastavlja izgradnja Južne longitudinale, vlast u KS kaže da je dobijena građevinska dozvola
Južna longitudinala je saobraćajnica sa po dvije trake u oba smjera kojom će se povezati Mojmilo, Alipašino Polje, Švrakino Selo, Aneks, Hrasno, Hrasno Brdo, Grbavica i Skenderija kao centar grada.
Uk je naveo i kako je dobijanje dozvole za nastavak izgradnje Južne lognitudinale rezultat višemjesečnih sastanaka u prostorijama Zavoda za izgradnju KS.
Premijer KS je za Klix.ba rekao da ono što sada slijedi u ovoj priči oko nastavka izgradnje Južne longitudinale jeste raspisivanje tendera za izbor izvođača radova. Ipak, kaže i to da se još uvijek ne može sa preciznošću reći kada će radovi i zvanično početi s obzirom na loša iskustva oko tendera u Kantonu Sarajevu.
Podsjetit ćemo, jedna od najvećih prepreka na izgradnji Južne longitudinale, duge više od šest kilometara, jeste stambena zgrada u ulici Grbavička. Zbog nje je onemogućeno spajanje dionice Južne longitudinale na dužini od stotinjak metara, tj. od Grbavičke do Zagrebačke ulice. To za posljedicu ima saobraćajni čep na raskrsnici ulica Hamdije Ćemerlića, Zvornička i Grbavička.
Izgradnjom Južne longitudinale prvenstveno će se rasteretiti saobraćaj na glavnoj gradskoj saobraćajnici te će se ubrzati trolejbuski prijevoz.
Inače, ono što je također do sada kočilo nastavak izgradnje Južne longitudinale jeste i tužba jednog od stanara zgrade na Grbavici, o čemu je za Klix.ba u septembru 2023. godine govorila direktorica Zavoda za izgradnju Kantona Sarajevo Belma Barlov.
Opsežni radovi na dijelovima Južne longitudinale su počeli još 2013. godine, ne računajući ulicu Terezija. Nastavljeni su 2016. godine uz okončanje u 2018. godini, odnosno završetak velikog kružnog toka u naselju Hrasno. A jedna od ključnih problema je do sada bila upravo zgrada u Grbavičkoj ulici.