Francuska kompanija LVMH kupit će američkog proizvođača nakita Tiffany&Co
Otkako je francuska grupacija prije mjesec dana izrazila želju da kupi Tiffany, cijena dionica proizvođača nakita kontinuirano je rasla jer većina investitora procjenjuje da ta firma vrijedi više od 14,5 milijardi dolara, kolika je bila početna ponuda LVMH. No, kako direktorima Tiffanyja taj iznos nije bio dovoljan, Bernard Arnault, predsjednik Uprave LVMH, bio je prisiljen povećati iznos.
Potvrđujući dogovor, LVMH je u izjavi rekao da će akvizicija Tiffanyja ojačati položaj LVMH u nakitu i dodatno povećati njegovo prisustvo u SAD-u.
Arnault je kazao da kompanija namjerava razviti ovaj dragulj sa istom predanošću i posvećenošću koju su imali ranije te da su ponosni jer će Tiffany biti uz njihove ikonske marke. Kupnjom Tiffanyja francuska grupacija dobila je pristup većem broju američkih potrošača, što je i cilj njenog vlasnika.
LVMH sadrži luksuzne brendove u različitim maloprodajnim sektorima, od mode do parfema. Neki od njegovih poznatih brendova uključuju Moet & Chandon, Dom Perignon, Givenchy i Louis Vuitton.
Očekuje se da će se transakcija zatvoriti sredinom 2020. godine, pod uslovom da odobre Tiffanyjevi dioničari. Tiffany je osnovan u New Yorku 1837. godine.