Peking namjerava povećati željezničku mrežu na više od ukupno 30.000 kilometara, što znači dodavanje novih 11.000 kilometara šina.
Željeznice će povezivati 80 posto velikih kineskih gradova, mišljenja je Yang Yudong, zamjenik ministra transporta.
"Vjerujemo kako će se novi dio željeznica itekako isplatiti tokom vremena", kazao je i dodao kako će vlada pozvati i privatne investitore da učestvuju u projektu.
Projekat uključuje izgradnju transportnih čvorova, renovacije ekspresnih linija i bržu izgradnju željeznica koje bi služile u manje razvijenim dijelovima zemlje, prenosi Reuters.
U srijedu je u kini otvorena najduža linija brzog voza koja povezuje krajnji istok sa krajnjim zapadom zemlje. Novih 2.264 kilometra pruge proteže se duž pet provincija te skraćuje vrijeme putovanja sa 34 na 11 sati. Vozovi putuju i do 330 kilometara na sat.
Kina se okreće održivijem modelu rasta i restruktuiranju spore ekonomije.
Kina je trenutno druga ekonomski najjača država na svijetu. Međutim, postoji bojazan kako bi to mjesto mogla izgubiti vrlo brzo, zbog čega se kineski zvaničnici okreću modelima koji će Kinu zadržati na tom mjestu ili poboljšati njen položaj.