Investicije
120

Kompanija Helioplast Gračanica otvorila novi proizvodni pogon

FENA
Kompanija "Helioplast“ Gračanica u saradnji s RPC grupacijom danas je u Gračanici upriličila svečanu ceremoniju otvaranja novog proizvodnog pogona u novoj hali kompanije.

Ova kompanija je na osnovu akvizicije prešla u većinsko vlasništvo Svjetske grupacije RPC sa sjedištem u Francuskoj, koja objedinjava sve proizvodnje vezane za brizgane plastične ambalaže da bi se što više ova proizvodnja raširila na području Balkana i Evrope.

"Helioplast je postao dio strategije RPC grupacije i njihovog razvoja, a sada će se uključiti i u okvir njihovog programa pod nazivom 'Program - 2020'. Oni su sada većinski vlasnici kompanije Helioplast, ali ostaje i u vlasništvu porodice Helić iz Gračanice", izjavila je Feni referentica nabave i prodaje "Helioplast“ Gračanica Nerma Isaković.

Kazala je da je cilj ove svečanosti obavijestiti sve kupce i poslovne partnere o novostima vezanim za akviziciju između Helioplasta i RPC grupacije.

"Želimo da kupci i poslovni partneri znaju da se ništa neće promijeniti što se tiče međusobnih odnosa i da menadžment i upravljačka struktura kompanije ostaje", pojašnjava Isaković.

RPC je grupacija koja se bavi objedinjavanjem proizvodnje vezane za plastičnu ambalažu, odnosno brizgane plastične ambalaže.

Isaković ističe da ova grupacija ima šest klastera u okviru kojih i jedan koji se naziva RPC Superfos, te na osnovu selektivnih akvizicija proširuju svoju proizvodnju na području Balkana i Evrope.

"Naša očekivanja od uključivanja u ovu grupaciju jeste prvo da smo dobili jedan vjetar u leđa, a Helios dobiva stratešku prednost u pogledu tržišne zastupljenosti iz razloga što ćemo sada imati veći tržišni udio uz pomoć RPC-a", naglasila je Isaković.

Kompanija "Helioplast“ iz Gračanice je dosad izvozila svoje proizvode u zemlje regiona, te se nadaju da će uz pomoć RPC grupacije odsad moći direktno komunicirati s kupcima i u drugim zemljama širom Evrope.

Na taj način će se, kako je rečeno u ovoj kompaniji, sve više proširivati u pogledu globalne tržišne zastupljenosti.