MojSan: Za uspješan biznis potrebno je odlično partnerstvo s finansijskim institucijama
Iznos kreditne linije iznosio je 10 miliona eura, a bilo je neophodno da krajnji korisnik kredita – kompanija, investira u proizvodne pogone, te je s tim u vezi mogao ostvariti odlične kreditne pogodnosti.
"Da bi korisnik kredita ostvario pravo na ovu vrstu kreditiranja bilo je neophodno da investira u poboljšanje proizvodnih pogona, ili investira u opremu, softvere, poboljšanje sistema menadžmenta u preduzeću i/ili generalno poboljšanje koja će rezultirati u usklađivanju sa jednom ili više Direktiva Evropske unije u polju zaštite okoliša, zaštite na radu, sigurnosti i kvaliteta proizvoda", izjavila je Mirna Delić, Izvršni direktor Sektora poslova sa pravnim licima i SME u Intesa Sanpaolo Banci.
Nakon plasmana navedene kreditne linije, Intesa Sanpaolo Banka je uspješno realizirala ovu saradnju s EBRD-om, a jedna od kompanija koja je realizirala kredit je kompanija Delibašić poliuretani d.o.o. poznatija po brendu MojSan.
"Delibašić poliuretani d.o.o. s njihovim odličnim brendom MojSan dugogodišnji su klijent Banke i nakon što su aplicirali za ovu kreditnu liniju, odobreni novac investirali su u modernizaciju proizvodne linije za razvoj madraca i krevetnih sistema najsavremenijih generacija. Uz ovu investiciju kompanija Delibašić poliuretani dobila je nove mašinske pogone za obradu platna, ekološki prihvatljive metode lijepljenja madraca, te novu tehnologiju pakiranja proizvoda koja za ovu kompaniju predstavlja zadržavanje liderske pozicije na polju proizvodnje sistema za spavanje u regiji", dodala je Delić.
Kompanijama u BiH potrebni su odlični partneri u finansijskim institucijama kako bi mogli na brz, jednostavan i pouzdan način investirati u rast i razvoj kompanije, ali i njenih proizvoda/usluga, te posebno osviještenost u vidu ekološkog poslovanja. Upravo takav jedan primjer je ova priča Intesa Sanpaolo Banke, EBRD-a i brenda MojSan.
"Cilj branda MojSan je da u potpunosti održi konkurentnost i sa najzahtjevnijim tržištima i kupcima kojima je pri odabiru proizvoda za spavanje kvalitet na prvom mjestu preferencija. Ostvareni su uslovi za realizaciju značajnih ciljeva vlastite poslovne strategije koja je također usmjerena i na ekološki prihvatljiv vid poslovanja kroz korištenje ekološki prihvatljivih sirovina i metoda proizvodnje. Cilj modernizacije nije potpuna automatizacija u smislu maksimiziranja serijske proizvodnje nego također zadržavanje prepoznatljivosti branda MojSan kao jednog od rijetkih, koji je spreman vlastitim kupcima udovoljiti u skladu sa njihovim specifičnim zahtjevima", izjavio je Boris Franjković, marketing menadžer brenda MojSan.
"Proces realizacije kreditne linije posredstvom Intesa Sanpaolo Banke je bio vrlo brz i efikasan te što je najbitnije svrsishodan obzirom na potrebu modernizacije procesa proizvodnje i usklađivanja iste sa globalnim trendovima u industriji. Ovaj način kreditiranja kroz programe EBRD-a je vrlo poželjan način unaprijeđena kvalitete ponude u proizvodnoj industriji u BiH u kojoj značajan udio zauzima izvoz kao vid plasmana proizvoda. Svakako je preporuka svim domaćim kompanijama kvalitetna analiza vlastitih potreba za investicijama u pojedine segmente poslovanja uz partnersku saradnju sa već iskusnim bankarskim partnerima kao što je u našem slučaju Intesa Sanpaolo Banka", dodao je Franjković.