Mostarska obilaznica i pristupne ceste koštat će tri i po miliona KM, gradit će ih firma iz Gruda
Ugovor podrazumijeva radove na dionici postojeće ceste, izmjenu dijelova trase, proširenje i ispravljanje krivina, odvodnju, sanaciju i drugo što čini jednu cjelinu, za koju izvođač daje garanciju za kvalitetu.
Predmet Ugovora su radovi na sanaciji i izgradnji pristupne ceste Varda – Rodoč, u dužini od oko 2.700 metara prema projektnoj dokumentaciji koju je izradila GEO-DATA d.o.o. Mostar, a rok za završetak je godinu dana od dana uvođenja izvođača radova u posao.
Izgradnja Južne obilaznice Mostara koja se uspješno probija kroz tvrdi hercegovački kamen trebala bi se završiti naredne godine i povezati s autocestom na Koridoru 5C te Hercegovinu umrežiti sa evropskom mrežom puteva.
Ovaj infrastrukturni projekt o kojem se decenijama priča kao o velikom strateškom projektu, rasteretit će saobraćaj kroz najveći grad na Neretvi.
Na ovoj dionici izgrađen je vijadukt "Marijanovića Draga" dug 200 metara i s visinom stubova preko 30 metara slovi za najzahtjevniji objekat u izazovnom svladavanju Kobilovače, uz probijanja brda za izgradnju najvećeg tunela Novi u BiH, vrijednog 25 milona KM.
Tunel Novi, dug 900 metara od ljeta prošle godine probijaju širokobriješka kompanija Hering i kompanija Azvirt iz Azerbejdžana, dok nadzor provodi domaći konzorcij IGH i Integra iz Mostara i Divel iz Sarajeva. Izgradnja tunela financira se kreditnim sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD)., a radovi bi trebali biti završeni do kraja ljeta nerede godine.
Ova saobraćajnica će na južnom izlazu iz Mostara omogućiti povezivanje s autocestom na koridoru 5C i evropskom mrežom puteva, što će biti od velikog značaja, ne samo za Mostar nego i cijelu BiH, ali i regiju.