Počelo betoniranje podloge za tramvajsku prugu od Ilidže do Hrasnice
Kako je objavio ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, betoniranje je počelo u popodnevnim satima.
"Na terenu je uvijek najbolje, posebno kada se radi na projektima koji čekaju decenijama na svoju realizaciju. Betoniranje nove tramvajske pruge do Hrasnice je počelo. Jutros su počeli radovi na izgradnji armirano-betonske ploče, a u popodnevnim satima su postavljeni prvi metri betona na budućoj pruzi", istakao je Šteta.
Napomenuo je na to da je ovo prvo produženje tramvajske pruge od 1962. godine te je istakao da je ponosan na svemu onom što se radi što će se raditi na ovom projektu. Ne krije da postoje izazovi u izgradnji i da će ih biti u budućnosti, ali uvjerava da se oni rješavaju kako bi izgradnja bila u skladu s planiranom dinamikom.
"Ovo je jedan od najvećih infrastrukturnih projekata u Kantonu Sarajevu i sretan sam da sam dio ovog projekta o kojem se decenijama samo pričalo", dodaje Šteta.
Najavio da će u narednih nekoliko mjeseci biti napravljeno 13.000 metara betonske ploče.
"Zajedno s armirano-betonskom pločom, radovi će se izvoditi i na temeljima stubova kontaktne mreže koji će se nalaziti između dva kolosjeka. Različite vrste radova se izvode dužinom cijele trase, a prvi dio na kojem će biti izgrađena armirano-betonska ploča je od Ilidže do kružnog toka u Butmiru, a na ovom dijelu je završeno i osam platformi tramvajskih stajališta. Betoniranje tramvajske pruge je u uvod u etapno postavljanje šina, a prvi kilometri šina za tramvajsku prugu su isporučeni u Sarajevo", naglasio je resorni ministar.
Riječ je o tramvajskoj pruzi koja će u oba smjera biti duga ukupno 13 kilometara. Cilj je da stanovnici ovog dijela Kantona Sarajevo jednim vozilom javnog prijevoza mogu doći u centar grada.
Rok za završetak izgradnje je godinu i po te nadležni očekuju da će radovi biti završeni do kraja ove godine. Izgradnja će koštati više od 50 miliona KM, osiguranih kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), a glavni izvođač radova je konzorcij turskih kompanija Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi A.S. i Yapiray Demiryolu Insaat Sistemleri ve Ticaret. Podizvođači radova su Bosman i još nekoliko domaćih kompanija.