Pogledajte kako će izgledati trasa autoputa Medakovo - Ozimice dužine 21,3 kilometra
Autoceste su početkom marta potpisale najveći investicijski ugovor u posljednjih 30 godina u pogledu gradnje autoceste te tako napustili izgradnju kratkih dionica te su ugovorili dionicu "od petlje do petlje" što je veliki pomak u gradnji autoputa kroz Bosnu i Hercegovinu.
Dionica autoceste Medakovo - Ozimice dužine je 21,3 kilometra te se radi na području tri općine i to Žepča, Maglaja i Tešnja, a izvođač radova će sve morati završiti u roku od 30 mjeseci.
Iz JP Autoceste FBiH su saopćili da će se na dionici Medakovo - Ozimice, pored otvorene trase, graditi i jedna petlja, dva dvostrana odmarališta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, petnaest podvožnjaka i jedan tunel "Crni vrh" dužine 2,2 kilometra.
"Zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu", saopćeno je iz Autocesta FBiH.
Izgradnja dionice Medakovo – Ozimice finanansira se sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom investicijskom bankom (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Izvođač radova je Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S., a vrijednost ugovorenih radova iznosi 361.753.355 eura bez PDV-a.
Vijest koja će obradovati vozače odnosi se i na završetak Koridora 5C na sjeveru, a to bi trebalo biti do polovine 2026. godine.
"Radovi su u toku od petlje Zenica sjever do Žepča (20 km), kao i od entitetske crte prema Tešnju i od Tešnja do južnog dijela Maglaja (30 km). Sredinom aprila pokrenuta je tenderska procedura za izgradnju posljednje dionice na sjeveru, od Maglaja do Žepča (12 km), pa će početkom jeseni kompletan ovaj dio Koridora biti u izgradnji", dodali su iz Autocesta FBiH.
Do polovine 2026. godine sjeverni dio Koridora 5C od Sarajeva do Save trebao bi biti u potpunosti izgrađen.