Raštelica
447

Pogledajte kako napreduje izgradnja mosta na dionici autoputa Tarčin - Ivan

V. K.
Radovi na poddionici Tarčin - Ivan, dijelu Koridora 5C, uveliko su u toku, a jedan dio poddionice uključuje i radove na Mostu Raštelica 1, koji će biti dug 518 metara.
Kako su saopćile kompanije koje trenutno rade na izgradnji ovog mosta, do sada je u radovima "sistemom naguravanja" nagurano 13 od 25 segmenata lijevog i 4 od 23 segmenta desnog mosta. Dinamika radova na ovom dijelu poddionice ocijenjena je kao zadovoljavajuća.

"Trenutno se vrši priprema za naguravanje N segmenta lijeve rasponske konstrukcije, dok se u isto vrijeme vrše radovi na iskopu temelja stubova S11 i S12 također lijeve rasponske konstrukcije, kao i montaža armature i oplate tijela stubova S6, S7 i S8 desne rasponske konstrukcije", saopćili su izvođači radova.

Inače, poddionica Tarčin - Ivan ukupne je dužine 6,9 kilometara.

Poddionicu čine dva dijela: LOT 1, koji je dužine 4,9 kilometara i kreće od Tarčina do ulaza u tunel Ivan i LOT 2, koji je sam tunel Ivan dužine 1.760 metara s dijelovima otvorene trase u dužini od 150 metara.

Jedan od projekata LOT-a 1 je most Raštelica 2, dužine 610 metara, koji sa svojih 19 raspona premoštava magistralnu cestu i širu dolinu.

Na LOT 1 nastavlja se tunel Ivan, dužine 4,9 km, tako da je ukupna dužina poddionice Tarčin - Ivan 6,9 km. Na ovu poddionicu nadovezuje se spojna cesta na kojoj će se nalaziti buduće naplatne kućice i koja će osigurati komunikaciju magistralne ceste M17 i autoceste A1.

Kako je saopćeno ranije iz Autocesta Federacije BiH, vrijednost ugovora za izgradnju poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 77.903.313,84 eura, odnosno 66.584.028,92 eura bez PDV-a i finansira se sredstvima osiguranim kod Evropske investicijske banke (EIB) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od WBIF (sredstva EU) u visini od 11,7 miliona eura.

Predviđeni rok izgradnje je 20 mjeseci, odnosno mart 2022. godine.