Pogledajte mapu koja pokazuje učinak u izgradnji autoputa kroz BiH
Do sada su završene poddionice: Kakanj – Bilješevo, Tunel 1. mart, Drivuša – Gorica, Sarajevo sjever – Sarajevo zapad (Butila – Vlakovo) i dionica Sarajevo zapad - Tarčin. U ovom ciklusu izgrađeni su i prvi kilometri autoceste na jugu zemlje – od petlje Međugorje do međunarodnog prelaza Bijača. Ovom dionicom BiH je povezana sa evropskom mrežom puteva.
"Trenutno je ostalo aktivno sjeverno gradiliše Svilaj – Odžak, koje će do kraja godine biti završeno, ali puštanje u promet zavisit će od izgradnje međunarodnog mosta na rijeci Savi", ističu iz Autocesta FBiH.
Koliko za državu znači izgradnja autoputeva dovoljno svjedoči podatak da svaka konvertibilna marka uložena u izgradnju autoceste osigurava dodatnih 2,3 KM prihoda pratećih djelatnosti.
Izgradnjom autoceste angažovano je oko 5.000 radnika iz 90 domaćih kompanija.
Autoceste FBiH su pokrenule novi investicioni ciklus za dodatnih 80 kilometara autocesta.
"Prvi ugovor koji smo potpisali za nastavak izgradnje prema sjeveru jeste Drivuša – Klopče. Početkom naredne godine bit će potpisan ugovor za drugu poddionicu Klopče – Donja Gračanica. Riječ je o deset novih kilometara. Godina 2015. će donijeti i nove kilometre Koridora 5C na krajnjem jugu naše zemlje, od petlje Međugorje do Počitelja, za koju su osigurana finansijska sredstva. Vlada Federacije BiH je usvojila Odluku o pristupanju dodjeli koncesije za dionicu Doboj jug – Žepče na autocesti Koridora 5C dužine 39 kilometara. Projekat će se realizirati putem koncesije kao modela finansiranja izgradnje", navode iz Autocesta FBiH.
Detaljan pregled svake dionice na mapi možete pogledati na ovom linku.
"Ukoliko nastavimo ovim intenzitetom, uz održiv model finansiranja izgradnje autoceste, Koridor 5C kroz Federaciju BiH bi mogao biti završen do 2020. godine", istakli su iz Autocesta FBiH.