Položen kamen temeljac za gradnju 10 kilometara autoputa kod Čapljine
Čović je tom prilikom kazao kako je ovaj događaj "preznačajan" jer ova dionica sa mostom u Počitelju je dio pregovora već tri četiri godine.
"Projekat se stalno usporavao raznim primjedbama ponuđača i drago mi je da smo konačno završili tu priču. Mi ćemo do septembara naredne godine već imati izgrađen jedan dio te ćemo i to obilježiti", kazao je Čović.
Ovim se, nastavio je Čović, povezuje Koridor 5C sa evropskim koridorima, Republikom Hrvatskom i praktično se ulazi u Evropsku uniju.
"S ovim dionicama koje idu prema Mostaru možemo biti sretni da za dvije ili tri godine autocesta prođe Mostar gdje nas očekuje onaj zahtjevniji dio sjeverno od Mostara i da spojimo to s Konjicem", izjavio je.
Kazao je da je značaj ovog projekta utoliko veći jer potvrđuje uspješnu saranju kineskih i naših kompanija te činjenicu da niti jedan zajednički projekat nije ni na jedan način osporen.
Kineski ambasador u našoj zemlji Ji Ping kazao je da će ovaj projekat dodatno privlačiti kineske kompanije u našu zemlju jer dosad Kinezi nisu bili dovoljno upoznati s bh. tržište.
"Vjerujem da je ovo početak sve većeg dolaska kineskih tvrtki u Bosnu i Hercegovinu", kazao je.
Dionica Počitelj-Zvirovići LOT 1 u ukupnoj dužini od 10,1 kilometara i od izuzetne važnosti je za Hercegovinu, jer će njenom izgradnjom biti direktno autocestom povezan ovaj dio Hercegovine s Međugorjem i Europskom Unijom (granični prijelaz Bijača sa Republikom Hrvatskom).
Lot 1 obuhvaća trasu autoceste od početne stacionaže do mosta Počitelj i od mosta Počitelj do Petlje Zvirovići. Veliki most Počitelj nije sastavni dio ovog lota. Izvođač radova je China State Construction Engineering Corporation Limited (Kina).
Izgradnja poddionice Počitelj – Zvirovići finansira se iz sredstava osiguranih u okviru ugovora o zajmu sklopljenog sa Europskom investicijskom bankom (EIB).