Ugovor su potpisali direktor Autocesta FBiH Adnan Terzić i direktor Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Evren Utku Gök, u ime izvođača radova, te kao svjedok federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić.
Terzić je poslije potpisa ugovora kazao kako je ovo nastavak aktivnosti gradnje autoputa, važne Zeničke zaobilaznice i potencijalno povećanje prometa na autoputu.
"Jednim dijelom ova dionica nas spušta na magistralni put M-17, a drugim dijelom otvara trasu prema tunelu Zenica, Vranduku i sjevernim dionicama. Ovo je prvi projekt na Koridoru 5C koji se gradi na principu 'žutog FIDIC-a', dakle izvođač prvo projektuje glavni projekt, tek onda gradi", izjavio je Terzić te se ponadao da su u planiranju s ekspertima Evropske banke izbjegnuti problemi ovakvog vida projekata.
Direktor izvođača radova Evren Utku Gök izjavio je kako je ovo jedna od vodećih firmi u Turskoj s više od 40 hiljada uposlenih, s brojnim uspješnim projektima na tri kontinenta.
"Počeli smo aktivnosti u Bosni i Hercegovini 2012. godine izgradnjom donice Vlakovo – Tarčin, što smo završili u veoma kratkom roku od 28 mjeseci. Tokom izgradnje ove dionice angažovali smo 80 domaćih firmi i 1.500 radnika. Tako će biti i na ovom projektu, zaposlit ćemo domaće firme i radnike, a materijal i resurse nabavljat ćemo od domaćih izvora", najavio je Evren Utku.
Resorni federalni ministar Denis Lasić kazao je kako u sivilu političkih problema nikad nisu bili potrebniji ovakvi projekti.
"Ovo je sada aktuelnih tridesetak kilometara gradnje na Koridoru te uz izgrađena 102 kilometra i neke koji će slijediti mislim da ćemo uz sve opstrukcije i poteškoće koje su se pojavile od Federacije napraviti istinsko gradilište", naglasio je Lasić.
Ian Brown, direktor Ureda Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), izjavio je kako što prije sve treba početi, još prije sve završiti.
"Siguran sam da je najbolji način da se ovakvi projekti finansiraju iz ovakvih izvora, posebno jer država dobija mogućnost da aplicira za dodatna grant sredstva kod Evropske unije", kazao je Brown.
Dionica Donja Gračanica (Zenica sjever) – tunel Zenica nastavlja se na dionicu Klopče – tunel Pečuj i predstavlja treći lot Zeničke zaobilaznice. Poddionica je duga 4 kilometra, a rok za završetak radova je 30 mjeseca.