Valentina Matviyenko, iz gornjeg doma ruskog parlamenta, izrazila je interese svoje vlade u grčku ekonomiju. Zbog toga je otputovala sa ruskim investitorima kako bi uzela učešća u grčkoj privatizaciji.
"Naš stav je da to nije akvizicija imovine, već podrška prijateljskoj Grčkoj u komplikovanoj ekonomskoj situaciji", rekla je Matvienko.
Grci se nadaju da će privatizacija i širenje željeznice pomoći u prikupljanju 19 milijardi eura, koliko je Grčkoj potrebno da isplati dug. Grčka je od 2010. primila 240 milijardi eura od pozajmljivača iz Trojke.
Sa ruskim inesticijama u grčke željeznice, procijenjenim na tri milijarde dolara godišnje, Grčka bi postala dijelom Euroazijske transportne mreže te bi prevozila više putnika i namirnica u i iz Evrope.
TRAINOSE prevozi 15 miliona putnika i 4,5 miliona tona tereta godišnje, a u junu je vrijednost kompanije procijenjena na 30 miliona eura.
Grčka kriza, koja već šest godina vlada njenom ekonomijom, prisilila je zemlju da privatizira državnu imovinu kako bi isplatila dugove. U julu su propali pokušaji državne kompanije DEPA, a ruski državni gigant Gazprom, opet je u pregovorima za kupovinu.
Valentina Matviyenko, jedna od najmoćnijih žena u Rusiji, završava svoju trodnevnu posjetu Grčkoj u ulozi predsjednice Vijeća Federacije, u okviru koje se sastala sa grčkim premijerom Antonisom Samarasom, primila Zlatnu medalju grčkog parlamenta te raspravljala o energetskoj industriji, sirijskom sukobu te nadolazećem grčkom predsjedavanju Evropskom unijom.