Radi se o dionici Kladanj - Podpaklenik na magistralnoj cesti M-18, a korištenje nove saobraćajnice skratit će put između dva grada za blizu tri kilometra i znatno poboljšati sigurnosne uslove putovanja.
Ukupna dužina novoizgrađene ceste je 4.246 metara, a čine ga četiri mosta ukupne dužine 675 metara, tunel Karaula dužine 902 metra i 2.669 metara trase. Dionica je projektovana za vožnju čija je prosječna brzina 80 km/h, širina ceste je 2x3,25 metara, dok je traka za spora vozila širine tri metra.
Muhamed Ćatić, voditelj projekta Strabag, rekao je da je Karaula najsavremeniji i najmoderniji tunel na magistralnim cestama BiH, koji je u potpunosti opremljen video nadzorom, promjenjivom signalizacijom, ventilacijom tunela te evakuacionom cijeve dugom 460 metara.
"Najveći značaj projekta je upravo to što je i u zimskim uslovima kota spuštena za 100 metara, čitav prijevoj Karaula je izbjegnut na ovaj način, a samim tim su i zimski uvjeti puno jednostavniji za održavanje čitave trase“, rekao je Ćatić i dodao da je ovo bio jedan zahtjevan i komplikovan projekt za izvesti.
Direktor JP "Ceste FBiH" Ljubo Pravdić rekao je da je ukupna vrijednost dionice koja je danas puštena u promet 31 milion maraka te da je ovim projektom poboljšana bezbjednost.
"Uvjeti odvijanja prometa u ovom dijelu su puno humaniji i bolji po sigurnost učesnika u prometu nego starom dionicom“, rekao je Pravdić i najavio da očekuje da se sljedeće godine završi i treća faza projekta, kojom bi bio pušten u promet cijeli dio novoizgrađene ceste.
Radončić je čestitao na izgradnji velikog građevinskog projekta svima, a naročito radnicima.
"Stvaranjem nove koalicije nije postignuta samo politička stabilnost, već i da se ostvaruju nova radna mjesta i ubrza put ka EU", rekao je Radončić, dodajući da se razvoj svake države mjeri razvojem putne infrastrukture.
Novalić je rekao da je namjera u narednih pet ili šest godina završiti Koridor 5C i povezati Bosnu i Hercegovinu.
"Ovo je žila kucavica koja spaja sarajevsko-zenički bazen i tuzlanski. Zaključujemo da je umanjena pedesetogodišnja agonija vozača koji ga ne pamte po dobrom", rekao je Novalić i dodao da je Karaula sada jedan od najbržih tunela na magistralnim cestama te da je jedan od prioriteta Vlade izgradnja mreže bržih puteva i cesta.
Izetbegović je rekao da će koalicija masovno otvoriti radove širom BiH, a podsjetio je da je bio paralelno i građevinac i političar.
"Nadam se da ću se za koju godinu prestati baviti politikom i početi raditi nešto opipljivo", rekao je Izetbegović i dodao da je bitno da djeca vide perspektivu i ostaju u Bosni i Hercegovini.