Javni prijevoz
21

U narednih pet godina modernizacija podzemnih tramvajskih stanica u Beču

B. R.
Beč (Foto: Tamara Winterthaler)
Beč (Foto: Tamara Winterthaler)
Bečke vlasti su najavile da će podzemne tramvajske stanice u narednih pet godina biti značajno modernizirane. Riječ je o, kako su konstatirali, velikom projektu.

Projekat podrazumijeva postavljanje 142 nove nadzorne kamere i SOS pozive prilagođene osobama s invaliditetom. Za Beč, koji je poznat kao jedan od gradova s najvišim kvalitetom života, ovo je nastavak kontinuiranog ulaganja u unapređenje svojih javnih servisa, a sigurnost u javnom prijevozu je, kako su saopćili, među glavnim prioritetima.

Grad je širom svijeta prepoznat po pouzdanom i visokom kvalitetu javnog prijevoza, što doprinosi njegovom statusu jedne od najpoželjnijih destinacija za život.

Da bi se ovaj standard održao, gradsko preduzeće za javni prijevoz Wiener Linien će od naredne godine započeti modernizaciju stanica podzemne tramvajske mreže. Novim kamerama će biti pokrivene ključne lokacije na stanicama, liftovi, stepeništa, pokretne stepenice i prolazi.

Snimci će se čuvati 48 sati, a ako nisu potrebni za istragu, automatski će se brisati. Osim toga, svaka stanica će biti opremljena s dvije kutije za SOS pozive, omogućavajući putnicima da se brzo povežu s hitnim službama i prijave incidente.

Gradonačelnik Beča Michael Ludwig je izjavio da je sigurnost građana uvijek na prvom mjestu te da su ove mjere ključne za jačanje osjećaja sigurnosti u javnom prijevozu.

Broj putnika je u proteklih nekoliko godina značajno povećan, a realizacijom novih stambenih projekata i proširenjem metro linije U2 dodatno će povećati pritisak na prevoznu mrežu. Wiener Linien na podzemnim tramvajskim stanicama dnevno ima 60.000 putnika, a modernizacijom će se omogućiti uspješno opsluživanje i većeg broja korisnika.

Član bečke vlade zadužen za javni prijevoz Peter Hanke je naglasio da je cilj ovog projekta, koji će biti završen 2029. godine, da Wiener Linien i u budućnosti bude sinonim za najviše standarde sigurnosti i udobnosti. Dugoročno, cilj je ne samo funkcionalan javni prijevoz, već i potpuno siguran.

Ova modernizacija dolazi nakon posljednje velike obnove stanica, koja je trajala od 2009. do 2012., kada su stanice renovirane i prilagođene osobama s invaliditetom. Beč je 2005. uveo videonadzor u vozila javnog prijevoza, čime je postavio temelje za visoke sigurnosne standarde, a ovaj novi sigurnosni paket je nastavak tog trenda, saopćile su bečke vlasti.