Jedno od rješenja vam donose Centrotrans i Mastercard. Od sada je plaćanje dopuna CentroCard i E-karte za sve gradske i prigradske vožnje u okviru CentroCard aplikacije moguće istom Mastercard® karticom koju već imate u novčaniku ili mobilnom telefonu.
Osim što ćete uštedjeti vrijeme, ostvarit ćete i dodatnu pogodnost do 15.12.2020. godine jer za svako plaćanje karte u iznosu od 5 KM Mastercard karticom dobijate dodatni iznos od 1 KM na računu u CentroCard aplikaciji.
"Kompanija Centrotrans ovim projektom nastavlja sa širenjem palete svojih usluga, a s ciljem da se putnicima olakša korištenje javnog prijevoza. Nakon uvođenja sistema elektronske naplate u Centrotransovim autobusima, projekt CentroCard podržao je i Mastercard, a s ciljem da se ponudi dodatna usluga koja pojednostavljuje korištenje i nudi značajne benefite korisnicima. Naime, putnici Centrotransa od sada imaju mogućnost da uz pomoć Mastercard kartice dopunjavaju CentroCard elektronske kartice i E-kartu putem mobilne aplikacije prilikom čega ostvaruju i značajne benefite, a pritom i bezbjedno koriste gradski saobraćaj u vrijeme pandemije. Zahvaljujemo se kompaniji Mastercard koja je partner u implementaciji plaćanja putem bankovnih kartica, a što našim putnicima omogućava lakši, brži i jednostavniji javni prijevoz", istakla je Aida Smajić, PR kompanije Centrotrans.
Ovakvo iskustvo elektronske kupovine je sigurno, elegantno, intuitivno i lako za korištenje. Osim što značajno pojednostavljuje i ubrzava proces kupovine prevoznih karata, online plaćanje je u skladu sa aktuelnim zdravstvenim preporukama s obzirom na to da elektronska plaćanja eliminišu čekanja na prodajnim mjestima, smanjuju kontakt sa gotovinom i posljedično smanjuju rizik od zaraze korona virusom. Uz sve to, Mastercard tehnologija osigurava da budete bezbrižni kada plaćanja obavljate putem interneta ili aplikacije zato što vas isti bezbjednosni i sigurnosni procesi štite prilikom online kupovine, kao i na fizičkim mjestima prodaje.
"Mi u kompaniji Mastercard smatramo da inovacije ispunjavaju svoju realnu svrhu onda kada krajnjim korisnicima daju opipljivu vrijednost u njihovoj svakodnevici. Naši korisnici su već navikli na prednosti koje Mastercard tehnologija unosi u svako plaćanje, bilo u fizičkom ili online okruženju, a vjerujem da će bonus koji smo omogućili za kupovinu i dopunu prevoznih karti unutar CentroCard aplikacije biti dodatni podsticaj da i neki novi korisnici uživaju u sigurnom i jednostavnom korisničkom iskustvu. U ime kompanije Mastercard, zahvaljujem se Centrotransu na tome što je prepoznao vrijednost koju naša kompanija donosi i uvjerena sam da ćemo nastaviti uvoditi inovacije u ovoj oblasti kako bismo gradove u BiH približili mapi razvoja pametnih gradova širom svijeta", izjavila je Jelena Ristić, direktorica za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard.
Transformacijom gradova kroz tehnologije i partnerstva u više od 100 urbanih sredina širom svijeta, Mastercard uspješno daje rješenja na izazove urbanizacije, te pomaže da gradovi postanu efikasniji i atraktivniji, ali najvažnije od svega je da prosječni stanovnik štedi svoje vrijeme i lako obavlja svakodnevne aktivnosti uz savremene tehnologije koje su na visokom nivou sigurnosti.
Javni prevoz je svakako jedan od najvažnijih segmenata svake urbane sredine, te je od suštinske važnosti unaprijediti ga i ubrzati, a povezane novčane tokove učiniti što transparentnijim.
Mastercard je fokusiran da gradove učini efikasnijim i partnerstva kao ovo sa Centrotransom građanima olakšaju svakodnevne aktivnosti uz benefite za korištenja elektronskih plaćanja, dok same gradove vode jednu stepenicu bliže najrazvijenijim svjetskim metropolama.
O pogodnostima koje su Mastercard i Centrotrans pripremili za korisnike, saznajte više na www.mastercard.ba i www.centrotrans.com.