Iako je ovo tek prvi put da se održava, strogi kriterijumi kojima su se organizatori vodili urodili su plodom. Pozvali su samo dokazane stručnjake i uspjeli postići da oba dana publika sluša visokokvalitetna predavanja iz domena internet marketinga, PR-a, content marketinga te uspješnih priča internet preduzetnika, bez da se javi nezainteresovanost i dosada. Tome je uveliko pomogla činjenica da nije bilo sponzorskih predavanja.
Na panel diskusijama se vatreno diskutovalo, ali uz poštovanje i nevjerovatnu dozu pozitivne energije, ako "Konverziju" treba opisati u dvije riječi to bi bile ove - nevjerovatna nesebičnost.
Da se radi o izvrsnim stručnjacima i odličnim predavačima govori i činjenica da je pri glasanju za najboljeg predavača razlika između istih bila u decimalama. Za najboljeg predavača proglašen je Adis Pezerović iz Beča, drugi je Dragan Varagić iz Novog Sada, a treće mjesto osvojio je Nenad Pantelić iz Beograda.
U publici su sjedili uglavnom oni koji zaista znaju koliko to znanje vrijedi. Posjetioci su se između sebe upoznavali i družili, a u tome je uveliko pomogao "Business Speed Dating". Tu se ne radi o traženju ljubavnog partnera, već poslovnog, pri čemu svako ima 90 sekundi da se predstavi nakon čega prelazi do sljedećeg sagovornika. Tako u veoma kratkom roku upoznate veliki broj ljudi i sklopite poslovna partnerstva koji vaš biznis mogu okrenuti u skroz neočekivan pravac.
Konverziju su podržali Unicredit Bank Banja Luka, Prointer, Vitinka, Teleklik te Grad Banja Luka. Na otvaranju konferencije uvodni govor je održao gradonačelnik Igor Radojčić, koji je izrazio veliko zadovoljstvo što je Banja Luka izabrana kao mjesto spajanja. Gradonačelnik je studirao elektrotehniku i stoga njegov uvodni govor nije bio isprazni politički, nego potpuno zanimljiv, duhovit i stručan govor.
U pauzama su posjetioci imali priliku da isprobaju tzv. virtualnu stvarnost, što je omogućila firma Progressive Media iz Zrenjanina. Kada je u pitanju digital, upravo je virtuelna stvarnost jedan od dva glavna trenda u svijetu, pri čemu drugi predstavljaju chat botovi. Stručnjaci su na završnom panelu utvrdili da će chat botovi i na Balkanu igrati veliku ulogu, iako će većinski biti zloupotrebljeni. Preukusni mafini koje je obezbijedila Manja zajedno sa RedBull napicima bili su i više nego potrebni nakon iscrpnog testa virtuelne stvarnosti.
Dobar networking je pola uspješne konferencije, što je utvrđeno i tokom "Konverzije". Upravo je zato u večernjim časovima organizovano druženje podijeljeno u dva dijela - jedan laganiji uz saksofon, pogodan za razgovor, i drugi kao žurka za dodatnu dozu zabave.
Organizatori su se zahvalili medijskim partnerima, a posebno portalu Klix, Nezavisnim novinama i agenciji Apriori na nesebičnoj promociji.
U galeriji možete pronaći nekoliko fotografija sa "Konverzije", a više možete pogledati i pročitati na oficijalnoj Facebook stranici, pa ako ne želite da ovu konferenciju propustite naredne godine, ne zaboravite da kliknete Like.