IT kompanija Symphony: Timski rad zajedno sa neospornom moći tehnologije vodi nas do najvećih uspjeha
"Za nas, rast nije samo broj novih uposlenih ili klijenata s kojima smo počeli raditi. Kada govorimo o rastu unutar Symphonyja, mi pričamo o napretku naših uposlenika, timova, ali i klijenata. Na kraju, mislimo i o napretku gradova i država gdje imamo svoje razvojne centre. Nama je cilj da Symphony pozitivno utječe i omogući razvoj svih dijelova gdje je primjetno naše djelovanje", započinje Dino Osmanović, generalni direktor Symphonyja u Bosni i Hercegovini.
Vremenom, Symphony je postao sinonim za najviši standard kvalitete pri isporučivanju najsavremenijih tehnoloških rješenja i izgradnje stabilnih odnosa sa klijentima, a prošle godine su dobili i prestižno priznanje u kategoriji Impact Stars od strane Deloitta Centralna Evropa u okviru Technology Fast 50 programa. Iz Symphonyja su tada istaknuli da njihov fokus na intelekt, rast, napredak i timski rad zajedno sa neospornom moći tehnologije ih vodi do najvećih uspjeha.
Vizija, misija i vrijednosti u središtu svih inicijativa
Symphony svoju kulturu temelji na ideji da najbolje kompanije nisu one koje isporučuju najbolje proizvode, nego one koje uz to paralelno doprinose svijetu i njegovom razvoju. S tim u vezi i kao rezultat izmijenjenog modela poslovanja i rasta usklađenog sa potrebama tržišta i djelovanja kompanije, oni su ove godine usvojili novu viziju, misiju i vrijednosti koje se sada nalaze u središtu svih Symphony inicijativa, projekata, razgovora, pa čak i načinu komuniciranja.
Usvojen je i novi Kodeks ponašanja kao esencijalni dio njihove kulture i postavljanja najviših etičkih standarda poslovanja sa ciljem ostvarivanja a punog potencijala ljudi i talenta te kontinuiranog rasta.
Zanimljiva je činjenica da je ovim internim promjenama prethodio rast od skoro 100% njihovih uposlenih u inženjerskim centrima u Sarajevu, Beogradu, Novom Sadu, Skoplju, Nišu, Tuzli i Banja Luci i otvaranje Remote huba gdje već sad upošljavaju inženjere iz Nigerije, Dominikanske Republike, te Turske i drugih zemalja svijeta.
"Uvijek se vodimo povratnim informacijama koje nam naši uposlenici daju, počevši od načina komunikacije, benefita koje kompanija nudi, pa sve do individualnih potreba za razvoj i napredak članova našeg inženjering odjela. Tako smo i ovaj put kroz intenzivne razgovore i istraživanja s našim dugogodišnjim uposlenicima, ali i onima koji su nam se tek priključili radili na razvoju misije, vizije i vrijednosti koji oslikavaju šta je Symphony danas i gdje to idemo u budućnosti", objašnjava Osmanović zašto je došlo do unapređenja kulture kompanije.
Udruženim snagama do sretnog i produktivnog okruženja za rad
"Tokom globalne pandemije, jedan od upita koji smo često dobijali je bio vezan za organiziranje timskih okupljanja, jer to uposlenicima nakon više od dvije godine izolacije bilo zaista potrebno. Okupljanja više stotina ljudi i dalje zvuče poprilično izazovno, ali to nas nije spriječilo da lansiramo zasebnu inicijativu pod nazivom Team Budget", dodaju iz Symphonyja.
Kroz izražen fokus koji njihovi uposlenici stavljaju na interno i eksterno dijeljenje znanje Symphony kreće s novom inicijativom pod nazivom Edu Roadtrip 2022 koja nosi seriju različitih tehničkih meetupa u svim Symphony razvojnim centrima u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Sjevernoj Makedoniji.
Prvi u nizu Meetupa bit će održan u njihovom tehnološkom centru Greenpark u Sarajevu na temu Complex Data Calculations: The Efficient Python Approach. Sandro Kalinić, Solution Architect i Ajdin Hrelja, Software Engineer, podijelit će svoje znanje i iskustva sa zainteresovanima koji se mogu prijaviti ovdje.
"Budući da se Greenpark nalazi na Trebeviću i udaljen je deset minuta vožnje od centra grada, za sve zainteresovane smo obezbijedili i prijevoz do Trebevića u oba smjera. Detalje o prijevozu svi zainteresirani mogu pronaći u prijavnoj formi", dodaju iz Symphonyja.
Više informacija o događaju možete pronaći na njihovoj LinkedIn stranici i internet stranici www.symphony.is.