U prvoj godini kineska tfirma CRBC uspjela je završiti 25 posto radova na mostu. Svi radovi teku prema planu. Sada se na pojedinim pilotima vadi materijal i piloti se betoniraju i postavljaju oplate za izradu naglavnica koje će povezivati te pilote - kaže za Jere Šegedin, voditelj projekta Pelješkog mosta, uime investitora, Hrvatskih cesta.
Uz radove u podmorju, uskoro počinju i oni na kopnu.
"Počele su pripreme za temeljenje stuba mosta na kopnu u Komarnoj i Brijesti", rekao je Šegedin, pojašnjavajući što to, zapravo, izviruje iz mora.
"To su oplate na kojima će se betonirati naglavnice. Riječ je o velikim betonskim blokovima koji će povezivati pilote u jednu cjelinu. Nije to gotov proizvod, nego priprema za postavljanje armature, nakon čega slijedi betoniranje", rekao je Šegedin.
List piše da budu li Kinezi radili ovakvom dinamikom, nema dvojbe da će se i ova faza radova vrlo brzo zgotoviti, najdulje do početka iduće godine.
Gotovo 400 Kineza predano radi na gradilištima u Komarnoj i Brijesti, pa je 148 pilota zabijeno i prije predviđenog roka.