Promo / Jasmin Huremović, Xella BH: Zašto je Ytong sinonim za najkvalitetniju gradnju
YTONG je savremeni građevinski materijal za zidanje koji, prema svojim svojstvima, omogućava vrhunski kvalitet gradnje uz maksimalne dugoročne uštede na izgrađenom objektu.
Njegovi blokovi bijele boje i različitih oblika koji se savršeno uklapaju jedan u drugi, toliko su jednostavni za primjenu da višestruko skraćuju proces gradnje. Istovremeno se odlikuju velikom čvrstinom i postojanošću, visokim stepenom protupožarnosti i otpornosti na zemljotrese te imaju vrhunska termoizolaciona svojstva, što objekte od kojih su izgrađeni čini zdravim i ugodnim za život i boravak.
Jedna od tvornica YTONG-a nalazi se u Tuzli, a riječ je o kompaniji Xella BH koja je s radom počela 2009. godine i do sada pronašla put do svojih kupaca u BiH i Hrvatskoj.
Od 2016. godine na čelu prodaje u kompaniji je Jasmin Huremović, tridesetpetogodišnji stručnjak koji iza sebe ima bogato iskustvo u oblasti arhitekture i građevinarstva. Ističe da se poslovna strategija ove uspješne firme temelji na dobrom tehničkom znanju i individualnom pristupu klijentima u cilju učinkovitog rješavanja svakog pojedinačnog problema.
Stručnjaci znaju zašto je YTONG najbolje rješenje za gradnju
Na početku razgovora željeli smo otkloniti dilemu koja se često javlja kad je riječ o nazivu YTONG. Neki, naime, misle da je riječ o brendu porijeklom iz Azije.
“YTONG je njemački građevinski brend. Proizvodi se isključivo prema njemačkim, odnosno evropskim građevinskim standardima, ali materijal nosi porijeklo iz Skandinavije, iz Švedske. YTONG je najstariji brendirani građevinski materijal na svijetu, a nastao je početkom prošlog stoljeća u švedskom gradu Yxhult. Švedski arhitekta Axel Eriksson odlučilo je razviti i patentirati nešto što će sadržavati sve pozitivne elemente drveta kao građevinskog materijala, a da pri tome ne gori. Naziv YTONG nastao je kao kombinacija prvog slova Y od grada Yxhult i švedske riječi za beton - betong, a danas je ova riječ sinonim za porobeton i mjerilo vrijednosti drugim osnovnim građevinskim materijalima“, otkriva naš sugovornik djelić historije ovog svjetski poznatog brenda.
Prateći svjetske i evropske trendove u proizvodnji i kvaliteti građevinskog materijala, kompanija Xella BH kontinuirano razvija svoje proizvode “Otišli smo daleko u smjeru razvoja YTONG-a po pitanju termoizolacionih svojstava, nosivosti i otpornosti na požar. Kroz razvoj i inovacije, postajemo svjetski tržišni lider i zato postavljamo neke nove standarde, kojima i drugi trebaju težiti. Stručnjaci znaju zašto je YTONG najbolje rješenje za gradnju, a među prednostima najčešće ističu: 2,5 puta bržu gradnju od klasičnih elemenata, veću neto kvadraturu gotovog objekta s obzirom da su blokovi većih dimenzija i precizniji u odnosu na klasične, jednostavniju obradu zidova, vrhunska termoizolaciona svojstva kao preduslov energetski efikasne gradnje kao i otpornost na požar“, ponosno ističe Country Sales Manager kompanije Xella BH.
Ovaj materijal mogu koristiti svi, od pojedinaca koji sebi grade porodičnu kuću, preko investitora u stanogradnji, izgradnji stambeno-poslovnih objekata, industrijskih i poljoprivrednih objekata, pa sve do velikih trgovačkih centara.
“Zaposleni u kompaniji Xella BH klijentima pružaju veliku podršku. Svaki investitor i kupac imaju svoje želje, a mi se trudimo da ih ostvarimo, individualno pristupajući svakome, pružajući tehničku i stručnu pomoć“, pojasnio je naš sugovornik.
Svoje povjerenje YTONG građevinskom materijalu ukazale su i trgovačke kompanije Bingo i Mepas – zidovi jednog od najvećih trgovačkih centara u regiji kompletno su izgrađeni YTONG materijalom.
“Mepas Mall jedna je od naših prvih referenci u BiH. Presudna činjenice pri gradnji tog objekta bili su brzina gradnje, tehnička stabilnost i stabilnost objekta na potrese. Kompanija Bingo Tuzla također nam je ukazala povjerenje u gradnji svojih novih objekata”, otkriva Huremović.
"Naša kompanija u Tuzli je jedna od najsavremenijih fabrika porobetona u svijetu"
Korištenje YTONG materijala pri gradnji vlasnicima i korisnicima objekata donosi kratkoročne i dugoročne uštede. Pri tome, zahvaljujući prirodnom sastavu i paroporoznosti, objekti građeni YTONG materijalom imaju zdravu i ugodnu mikroklimu za boravak i život u prostoru, kroz generacije korisnika.
“Zahvaljujući odličnim termoizolacijskim svojstvima, troškovi za grijanje i hlađenje objekta manji su u prosjeku 30 posto svaki mjesec, svaku godinu, svaku deceniju korištenja. Energetska efikasnost ljudim treba pružiti maksimalan komfor u njihovim objektima, a uz minimalnu potrošnju energije. Paropropusnost objekta i zdrava mikroklima standard su modernog života. Čitava konstrukcija objekta treba da ‘diše’, a karakteristike YTONG-a omogućavaju da se vrši prirodno provjetravanje objekta. Drugim riječima, objekt nije hermetički zatvoren i mnogo je zdraviji za život”, precizirao je direktor firme Xella BH.
Ovo je važno znati i prilikom kupovine kuće ili stana, jer materijal od kojeg je izgrađen objekt u direktnoj je vezi s visinom računa za potrošnju energije.
„Kupci stanova najviše obraćaju pažnju na cijenu i lokaciju. Malo je onih koji se raspituju o kvaliteti gradnje, ugrađenim materijalima i standardima koje zgrada mora zadovoljiti. A to su preduvjeti da bi se godinama nakon kupovine u objektu boravilo ekonomično. Možemo ovo uporediti i s kupnjom automobila - većina ljudi u BiH želi automobile s dizel motorima. Traže da vozilo ima komfor i da manje troši. To je energetska efikasnost, samo što to znanje treba primjeniti i kod gradnje objekata. S povećanjem cijene energenata, energetska efikasnost će sve više biti prisutna u BiH“, istakao je Huremović.
Prema riječima ovog stručnjaka, u našoj zemlji dešavaju se pozitivni pomaci u sektoru građevinarstva, ljudi se sve više informiraju i traže tehničku pomoć. Prošlo je vrijeme kada su familije, kumovi i rođaci rješavali tehnička pitanja pri gradnji objekata, a ljudi sve više vjeruju struci i traže kvalitet.
“Ponosan sam na činjenicu da je naša kompanija u Tuzli jedna od najsavremenijih fabrika porobetona u svijetu, a materijal koji izlazi iz ovih pogona namijenjen je tržištima u BiH i Hrvatskoj. Kvalitetom nije ništa slabiji od proizvoda istog brenda koji se proizvode u Srbiji, Sloveniji, Austriji i Njemačkoj. Posluje sa svim većim građevinskim kompanijama i distributerima građevinskog materijala, a kupci će nas prepoznati po pakovanjima karakteristične žute boje. Dostupni smo putem Facebooka, društvenih mreža, a imamo i besplatni info telefon sa svojim klijentima, kojima stojimo na raspolaganju 24 sata“, poručio je Jasmin Huremović, Country Sales Manager kompanije Xella BH i uspješan poslovni čovjek koji sa svojim timom dokazuje da proizvođači naše zemlje mogu biti ravnopravni partneri na svjetskom tržištu.