Srbijanski mediji prenose da će tim sporazumom JAT faktički biti spašen, s obzirom na godinama gomilane finansijske i organizacione probleme te zastarjelu flotu. Nakon potpisivanja ugovora, JAT će biti preimenovan u Air Serbia, a strani partner će im odmah ustupiti dva nova aviona tipa Airbus A 319, dok će do kraja godine stići još osam.
Vučićev savjetnik za ekonomska pitanja Siniša Mali kazao je za list "Informer" da će na tim avionima letjeti osoblje Etihada te da će se u međuvremenu, dok ne stigne preostalih osam aviona, srbijanski piloti obučavati da upravljaju tim modelima.
On je objasnio da će na čelu Air Srbije biti ljudi iz Etihada, a da će država u Nadzornom odboru nove kompanije imati većinu članova - od devet članova pet će biti iz Srbije. Srbija će u novoj kompaniji imati 51 posto vlasništva, a 49 će pripasti Etihadu.
U novu kompaniju, Srbija će uložiti 100 miliona dolara, koliko i Etihad, koji će, osim dva aviona, odmah uložiti i 40 miliona dolara.
Emirati planiraju i da Air Serbia, s novim letelicama priključenim floti, uvede 14 novih destinacija, čime će se lista povećati na 41 grad prema kojima će letjeti avioni nove kompanije.